Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

E3 2015: تل تیل و عنوانی جدید از سری مردگان متحرک + تریلر

0

رابرت کرکمن و تل تیل گیمز امروز اعلام کردند که عنوانی جدید از سری بازی های محبوب و ستایش شده ی The walking dead: A telltale Game Series برای پاییز سال جاری میلادی در راه است.

این بازی که با نام The Walking Dead: Michonne عرضه خواهد شد ، یک مینی سری از استودیو تل تیل است ، به این معنا که جدا از روند کلی فصل های اول و دوم مردگان متحرک بوده و همچنین ادامه ای برای آن در کار نخواهد بود. این بازی داستان یکی از شخصیت های کامیک بوک های مردگان متحرک را تعریف می کند و تمرکز بر روایت داستان ماجراجویی ناگفته ی او بین شماره های 126 تا 139 کامیک بوک های مردگان متحرک دارد.

این سری بازی کوتاه از تل تیل تنها تا 3 قسمت ادامه خواهد داشت. بازیکنان متوجه خواهند شد که چه چیزی میشن ، شخصیت اصلی این مینی سری را از ریک ، ازکیل و دیگر اعضای گروه جدا کرده است ، همانطور که متوجه خواهید شد چرا و چگونه وی دوباره به گروه بازگشت.

برای انجام این بازی ، بازیکنان حداقل باید اپیزود اول فصل دوم مردگان متحرک تل تیل را داشته باشند ، چرا که این بازی پیش نیاز سیستمی برای اجرای این مینی سری است.

پاییز سال جاری میلادی ، The Walking Dead: Michonne در فروشگاه آنلاین تل تیل گیمز ، استیم و دیگر فروشگاه های آنلاین بازی های رایانه شخصی برای سیستم عامل های مک و ویندوز برای خرید و دانلود در دسترس خواهد بود.

این بازی به زودی برای پلی استیشن 3 و 4 نیز از طریق شبکه PSN و برای ایکس باکس 360 و ایکس باکس وان از طریق شبکه ایکس باکس گیم استور قابل خرید خواهد بود.

همچنین کاربران آندروید و iOS نیز قادر خواهند بود این بازی را از طریق شبکه های پلی استور گوگل ، اپ استور آمازون و آپ استور اپل خریداری و اجرا کنند.

تریلر این بازی را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

 

 

تاریخ انتشار دقیق قسمت اول این بازی به زودی توسط تل تیل گیمز اعلام خواهد شد.

 

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.