Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

E3 2015: تصاویر و اسکرین شات های عنوان جدید South Park

0

یوبی سافت تصاویر جدیدی از عنوان بعدی سری South Park که طی کنفرانس دیشب این شرکت در جریان نمایشگاه E3 2015 معرفی شد منتشر کرد و مطابق انتظار ، این عنوان دقیقاً همان چیزی است که باید باشد. شباهت بسیار زیاد بازی South Park: The Fractured But Whole به سری تلویزیونی South Park ، دقیقا همان چیزی است که مخاطبان این سری از بازی توقع دارند.

این بازی که ادامه ای برای عنوان پیشین یوبی سافت یعنی South Park: The Stick of Truth ، برخلاف نسخه اول این سری ، توسط آبسیدین در دست ساخت نیست و خود یوبی سافت ساخت این عنوان را در شعبه سن فرانسیسکو خود در دست دارد. با این حال تمام تلاش تیم سازنده حفظ تم و فضای نسخه اول ، وفادار بودن به سری تلویزیونی و انتقال احساس اوریجینال بودن این بازی است. همچنین کیفیت گرافیکی بازی نسبت به عنوان قبلی دچار پیشرفت شده و با عنوانی نسل هشتمی مواجه خواهیم بود.

در زیر می توانید اولین تصاویر از عنوان تازه معرفی شده ی South Park: The Stick of Truth را ببینید که برخلاف نسخه اول این بازی طبق تم قسمت های ابرقهرمانی این سریال تلویزیونی یعنی “Coon And Friends” ساخته شده است:

این عنوان که زیر نظر سازندگان اصلی سریال مراحل تولید خود را می گذراند ، هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.