Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

E3 2015: رونمایی از نسخه جدید «استار فاکس» با نام Star Fox Zero + تریلر بازی

0

امشب و در طی رویداد اینترنتی شرکت نینتندو در جریان نمایشگاه E3 2015، جدیدترین عنوان از سری «استار فاکس» با نام Star Fox Zero رونمایی شد. در سری «استار فاکس» بازی‌کننده در قالب شخصیت «فاکس» کنترل یک سفینه جنگی را بر عهده گرفته و به جنگ با دشمنان می‌رود.

بازی بر پایه المان‌های پایه سری بنا شده و مطمئنا طرفداران قدیمی «استار فاکس» را جذب می‌کند. به جز این محتواهایی از عناوین گذشته این سری مانند The Walker از «استار فاکس 2» در بازی وجود خواهد داشت. درست است که بازی پسوند «صفر» را یدک می‌کشد؛ اما به گفته «شیگرو میاموتو» این بازی یک بازسازی و یا بازآفرینی نخواهد بود.

از ویژگی‌های جدید بازی که به لطف فناوری کنسول «وی یو» محقق شده، تجربه از دو زاویه دید مختلف به صورت هم‌زمان است؛ به این صورت که از طریق صفحه وی یو به نمای اول شخص و از داخل سفینه و از طریق صفحه تلویزیون به نمای سوم شخص و از بیرون سفینه دسترسی خواهید داشت.

این بازی قرار است در تعطیلات سال جاری میلادی به طور انحصاری برای وی یو عرضه شود.

در ادامه می‌توانید دو تریلر از این بازی را مشاهده کنید.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.