Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

مروری بر رویداد اینترنتی شرکت نینتندو در E3 2015

0

از ساعت 20:30 تا 21:30 روز سه شنبه 26 خرداد، شرکت نینتندو رویداد اینترنتی خود در جریان نمایشگاه E3 2015 را برگزار کرد. حال در ادامه می‌توانید خلاصه‌ای از اتفاقات رخ داده در این رویداد را بخوانید.

در ابتدای رویداد آقای «رجی فیلز ایمی» رئیس شعبه آمریکای نینتندو نشان داده شده و از تماشاگران دعوت به ادامه‌ی رویداد کرد. پس از آن رویداد با یک کلیپ خنده‌دار ادامه یافت. عروسک‌های رجی فیلز ایمی، شیگرو میاموتو و ساتورو ایواتا به ترتیب از در های یک راهرو بیرون آمده و با هم همراه شدند تا به داخل یک استودیوی خبری بروند. این عروسک‌ها که در حین رویداد چند بار دیگر مشاهده شدند، در استودیو و در حین فیلم گرفتن از آن‌ها ناگهان به شکل خنده‌داری تبدیل به یکی از شخصیت‌های سری «استار فاکس» می‌شوند. و این گونه اولین رونمایی رویداد آغاز می‌شود.

nintendo digital event-2

اولین رونمایی رویداد نینتندو به جدیدترین بازی از سری «استارفاکس» اختصاص داشت. این بازی جدید که Star Fox Zero نام دارد قرار است به صورت انحصاری برای وی یو در تعطیلات 2015 منتشر شود. از ویژگی‌های جدید این عنوان می‌توان به دسترسی همزمان به دو زاویه دید مختلف در بازی، یکی از طریق صفحه گیم‌پد وی‌یو و دیگری از طریق صفحه تلویزیون اشاره کرد. در حین رویداد تریلر گیم‌پلی بازی همراه با توضیحات شیگرو میاموتو و همچنین تریلر رونمایی بازی به نمایش درآمد.

star-fox-zero.jpeg w=704&h=352

در ادامه، رجی فیلز ایمی همراه با یکی از سازندگان سری Skylanders حاضر شدند تا به معرفی دو آمیبوی جدید برای جدیدترین عنوان از سری Skylanders با نام سوپرشارژر بپردازند. این دو آمیبو که شامل دانکی کونگ و بوزر هستند در «اسکای لندرز» جدید قابل استفاده خواهند بود.

Skylanders SuperChargers Amiibos

رونمایی بعدی رویداد به رونمایی از یک عنوان جدید از سری «افسانه زلدا» برای کنسول 3DS اختصاص داشت. این عنوان جدید که Triforce Heroes نام دارد و توسط «ایجی آنوما» یکی از پایه‌های اصلی سری در حال ساخت است، بر مبنای بازی چند نفره ساخته شده و دارای حالت کوآپ است. یکی از ویژگی‌های بازی وجود لباس‌های مختلف در روند بازی است که هرکدام قابلیت خاصی دارند. دوربین بازی شبیه به عنوان قبلی سری «افسانه زلدا» برای 3DS یعنی A Link Between Worlds است.

N3DS_TLOZ-TriForceHeroes_illustration_05

پس از Triforce Heroes، جزئیات بیشتری از دیگر بازی در حال ساخت برای کنسول نینتندو یعنی نسخه 3DS بازی Hyrule Warriors ارائه شد. این نسخه که HW: Legends نام دارد به مانند نسخه وی‌یو یک اکشن ادونچر است. نسخه Legends قرار است دو شخصیت جدید از عنوان The Legend of Zelda: Wind Waker به همراه داشته باشد.

هر دو بازی TLOZ: Triforce Heroes و HW: Legends در سه ماهه اول سال 2016 میلادی برای 3DS عرضه خواهند شد.

hyrule warriors legends

قسمت بعدی رویداد اختصاص به نمایش یک تریلر از جدیدترین عنوان از سری متروید با نام Metroid Prime Federation Force داشت. این عنوان یک تیراندازی اول شخص تیمی چهار نفره است که جریان آن در دنیای متروید پرایم می‌گذرد. البته با توجه FPS بودن بازی، برای بازی‌کردن بخش چندنفره، نیاز به وسایل اضافی خواهید داشت که در زمان انتشار بازی به صورت جداگانه منتشر خواهد شد. همچنین خود بازی دارای مینی گیمی به نام Blast Ball است که در آن در قالب دو تیم سه نفره به مسابقه توپ بازی خواهید پرداخت!

این عنوان قرار است در سال 2016 میلادی به طور انحصاری برای 3DS عرضه شود.

Metroid-Prime1

در ادامه رویداد نینتندو، تریلری از جدیدترین عنوان از سری Fire Emblem با نام «سرنوشت‌ها»(Fates) به نمایش درآمد. این عنوان قرار است در سال 2016 میلادی برای 3DS منتشر گردد.

SI_3DS_FireEmblemFates

نمایش بعدی اختصاص به عنوان جدید شرکت Atlus داشت. این عنوان Genei Ibun Roku #FE نام دارد و یک عنوان JPRG است. به خود سازندگان در ساخت بازی از گیم‌پلی سری Fire Emblem الهام گرفته شده است. این عنوان قرار است برای پلتفرم وی‌یو در سال 2016 عرضه شود.

genei ibun roku

بخش بعدی رویداد به نمایش یک تریلر حماسی از عنوان Xenoblade Chronicles X اختصاص داشت. این عنوان نقش‌آفرینی که نسخه قبل آن یکی از بهترین نقش‌آفرینی‌های نسل هفت لقب گرفته‌بود، قرار است در سال جاری میلادی برای وی‌یو منتشر شود.

XCX_Scene

در ادامه دو عنوان جدید در سری Animal Crossing تایید شد. اولین عنوان که AC: Happy Home Designer نام دارد، قرار است در تاریخ 25 سپتامبر 2015 در آمریکای شمالی و در تاریخ 2 اکتبر 2015 در اروپا برای 3DS عرضه شود. تمرکز گیم‌پلی بازی بر روی طراحی یک خانه و دکوراسیون آن است. در ضمن این بازی اولین عنوانی است که از کارت‌های آمیبو پشتیبانی می‌کند.

عنوان دوم با نام AC: Amiibo Festival گیم‌پلی ای به مانند سری «ماریو پارتی» دارد که در آن بازی‌کنندگان به صورت گروهی و یا تک‌نفره می‌توانند به انجام مینی‌گیم‌های مختلف بپردازند. این عنوان قرار است در تعطیلات سال جاری میلادی برای وی‌یو منتشر گردد.

Animal-Crossing-Happy-Home-Designer-Amiibo-Festival-600x300بخش بعد رویداد اختصاص به عنوان Yoshi’s Woolly World اختصاص داشت. این عنوان که از نظر گرافیک هنری از سبک عنوان Kirby’s Epic Yarn پیروی می‌کند، باری دیگر بازی‌کننده را در نقش شخصیت یوشی و این‌بار در یک دنیای کاموایی قرار می‌دهد. این بازی قرار است تجربه یک سکوبازی سرگرم‌کننده و در عین حال چالش‌بر‌انگیز را به بازی‌کننده انتقال دهد. بازی علاوه بر حالت تک‌نفره از حالت کوآپ هم پشتیبانی کرده و به صورت دونفره می‌توانید بازی را پیش ببرید. در ضمن در بازی قابلیت این را دارید تا ظاهر یوشی را به شکل ظاهر دیگر شخصیت‌های نینتندو مثل ماریو و لوییجی درآورید. این عنوان قرار است در تاریخ 16 اکتبر 2015 برای وی‌یو عرضه گردد.

yoshi's woolly world

رونمایی بعدی رویداد به نمایش نسخه انگلیسی یکی از عناوین استودیوی معروف Level 5 اختصاص داشت. سری Yo-Kai Watch سری بازی‌ای در سبک نقش‌آفرینی که تا به حال سه نسخه از آن در ژاپن منتشر شده و قرار است در تعطیلات 2015 میلادی اولین نسخه این سری در آمریکای شمالی منتشر شود. بازی تنها برای 3DS منتشر می‌شود و از قابلیت سه‌بعدی این کنسول نیز پشتیبانی می‌کند.

yo-kai+watch

پس از نمایش عنوان Yo-Kai Watch نوبت به رونمایی از یک عنوان جدید در سری «ماریو و لوییجی» رسید. این عنوان که M&L: Paper Jam نام دارد، در واقع ترکیبی از گیم‌پلی و استایل گرافیکی دو سری M&L و Paper Mario است. این عنوان هم قرار است در بهار 2016 برای کنسول 3DS عرضه شود.

mario-luigi-paper-jam-140304

آخرین نمایش رویداد نینتندو به یکی از مورد انتظار‌ترین بازی‌های این شرکت یعنی عنوان Mario Maker که نام آن اکنون به Super Mario Maker تغییر کرده، اختصاص داشت. در نمایش این عنوان توضیحاتی درباره روند ساخت بازی و قابلیت‌های مختلف درون بازی داده شد. همچنین مشخص شد که در بازی می‌توان از آمیبوی ماریو استفاده کرد و با استفاده از آن می توان ماریو را بزرگ‌تر کرد. خبر خوب دیگر اینکه در نسخه محدود بازی، علاوه بر آمیبوی ماریو، یک آرت بوک از طرح‌های سری ماریو وجود خواهد داشت. عنوان Super Mario Maker قرار است در تاریخ 11 سپتامبر 2015 و در سی‌امین سالگرد سری SMB منتشر شود.

Super-Mario-Maker-Rename-Init

در انتهای رویداد نینتندو هم کلیپی به مناسبت 30 سالگی سری ماریو پخش شد و در نهایت از سایت letssupermario.com رونمایی شد. سایتی که طرفداران ماریو می‌توانند کلیپ‌های ساخته‌شده خودشان را در آن به اشتراک بگذارند. این سایت هم اکنون فعال است.

let's super mario

به این ترتیب رویداد اینترنتی شرکت نینتندو به پایان رسید و مثل همیشه با رونمایی از بازی‌های جدید و عالی، طرفداران خود را هیجان‌زد کرد.

اگر مایل به تماشای تریلرهای پخش شده در این رویداد هستید، می توانید از طریق لینک های زیر اقدام کنید.

تریلر عنوان Super Mario Maker

تریلر عنوان Yo-Kai Watch

تریلر عنوان Fire Emblem Fates

تریلر بازی Hyrule Warriors Legends

تریلر عنوان Star Fox Zero

دیگر تریلر های پخش شده در کنفرانس نینتندو

NintendoLogo2

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.