Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

دین هال درحال ساخت بازی واقعیت مجازی برای Valve

0

خالق DayZ دین هال به یوروگیمر گفته که درحال ساخت بازی واقعیت مجازی برای پلتفرم استیم‌وی‌آر Valve است.

زمانی که در E3 توسط اولی ولش از او سؤال شد که آیا به واقعیت مجازی هم فکر می‌کند او جواب داد: «استودیوی من راکت‌ورکز می‌کند، اما نه برای عنوان Ion»

Ion در لندن درحال ساخت با هم‌کاری امپرابل می‌باشد؛ اما در نیوزیلند، راکت‌ورکز د حال کار بر روی بازی دیگر است.

زمانی که اولی ولش راجب به بازی دیگر به‌غیر از Ion سؤال کرد هال از هم‌کاری خودش با Valve پرده برداشت.

با شروع پاسخ هال، نیک براون از استویدو امپرابل خواست حرف او را قطعکند که هال پاسخ داد «من به Valve گفتم که راجب این بازی صحبت خواهم کرد پس باید انجامش دهم.»

در پاسخ به سؤال ما که آیا این بازی واقعیت مجازی خواهد بود هال پاسخ مثبت داد و اضافه کرد که با هدست وایو HTC در حال کار است.

در توضیح هم‌کاری‌اش با Valve هال توضیح داد: «چت فالزیک مانند یک معلم بزرگ برای من است. او در اوایل ساخت DayZ با من تماس گرفت و همه‌چیز را توضیح داد و در کنفرانس گیمینگ واقعیت مجازی در ایسلند ما با هم ملاقاتی داشتیم و این جا بود که او مرا قانع به این کار کرد.»

هال جزئیات بیشتری از این بازی در اختیار ما نگذاشت. در حال حاضر او با تقسیم وقتش بین لندن و نیوزیلند مشغول ساخت هر دو بازی است اگرچه استودیوی نیوزیلند گفته که روی بازی بسیار ساده‌تری نسبت به Ion کار می‌کند.

Eurogamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.