Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

نسخه بتموبیل بتمن: شوالیه آرکام به دلیل مشکلات کیفی لغو شد

0

شرایط پیش‌بینی نشده به لغو نسخه ویژه شوالیه آرکام ختم شد.

کمتر از یک هفته قبل از عرضه بتمن: شوالیه آرکام شرکت سازنده، راک‌استدی، اعلام کرده که نسخه 200 دلاری بتموبیل لغو شده است. سازنده این خبر را امروز در وب‌سایتش اعلام کرده، و شرایط پیش‌بینی نشده را مقصر دانسته.

«ما ناراحتیم از این‌که اعلام کنیم که قادر نخواهیم بود نسخه بتموبیل را منتشر کنیم، به دلیل شرایط پیش‌بینی نشده‌ای که کیفیت این عرضهٔ محدود را به خطر می‌انداختند. ما به شدت بابت این اتفاق ناراحت کننده عذر می‌خواهیم.»

شما می‌توانی پول خود را از فروشنده ای که از طریق آن بازی را پیش‌سفارش دادید پس بگیرید. ویژگی برجسته این بسته قرار بود بک بتموبیل تغییرشکل دهنده باشد. این مجسمه قرار بود توسط ترافورس ساخته شود. احتمالاً شرایط پیش‌بینی نشده به مشکلی مربوط به این مسجمه ربط دارند.

اگر چه این بسته خط خورده است اما راک‌استدی گفته که هنوز تصمیم دارد که بستهٔ 52 لباس را برای همه رایگان عرضه کند، که شامل لباس‌های برای بتمن، رابین و بال‌شب است.

بعد از تأخیرهای متعدد شوالیه آرکام 23 ژوئن برای پی‌سی، پلی استیشن 4 و ایکس‌باکس وان به بازار خواهد آمد.

Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.