Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بررسی کنترلر ۱۴۹ دلاری ویژه ایکس‌باکس

0

آیا این کنترلر واقعاً این‌قدر می‌ارزد؟

کنترلر استاندارد ایکس‌باکس یکی از راحت‌ترین‌های موجود است و همه غافل گیر شدند زمانی که مایکروسافت اعلام کرد نسخه جدیدی از این کنترلر را در دست ساخت دارد.

اما اگر شما نتوانستید قیمت آن‌را هضم کنید، پس این کنترلر برای اکثریت ساخته نشده است.

این کنترلر طراحی شده تا بازیکنان حرفه‌ای ایکس‌باکس را وسوسه کند، اما برای ما افراد معمولی چطور؟ آیا واقعاً ارزش این‌همه پول را دارد؟

برجسته‌ترین ویژگی این کنترلر اضافه شدن 4 باله قابل جدا شدن به پشت آن می‌باشد که شما می‌توانید عملکرد آن‌ها را با نرم‌افزار ویزه‌ای برای ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 تغییر دهید.

در دمویی که در E3 نمایش داده شد، ما از این باله‌ها برای کنترلر ردیاب یک UFO استفاده کردیم؛ و یک انسان در خواب را بدون این‌که به در و دیوار بکوبیم از خانه‌اش خارج کردیم.

دو نسخه از دمو با دو میزان حساسیت متفاوت برای این باله‌ها موجود است، ایکس باکس وان به شما این اجازه را می‌دهد که دو میازن حساسیت برای این باله‌هاتعریف کنید و در طول بازی با دکمه‌ای روی کنترلر بین آن‌ها جابه‌جا شوید.

اگر نیاز به چیزی حساس‌تر برای شبیک دقیق یک گلوله دارید و برای بازی دیگر می‌خواهید حساسیت عکس‌العمل دسته را پایین بیاورید می‌توانید با دکمه‌هایی در پشت این کار را انجام دهید.

jpg

هم چنین می‌توانید دکمه‌های چهار جهت اصلی را تعویض کنید. به‌علاوه، این امکان نیز وجود دارد که انالوگ‌های موجود روی دسته را با آنالوگ‌های دیگر که در ارتفاع و اندازه متفاوت‌اند جابه‌جا کنید.

اما نقطه ضعف اینکنترلر این است که هنوز به دو باتری AA احتیاج دارد و فاقد باتری قابل شارژ است. شما هنوز باید یک بسته باتری قابل شارژ بخرید یا دستگاه‌های شارژ باتری را در نظر بگیرید.

اگر پول مسئله‌ای نبود و شما از قبل کیت شارژ باتری را داشتید این کنترلر وسیله مناسبی برای راحتی و پرستیژ گیمینگ بود. سطح روی این کنترلر از مواد نرم‌تر ساخته شده در حالی که سطح زیرین از پلاستیک مشبک ساخته شده تا راحت در دست جا بگیرد.

اما با این قیمت و فقدان ویژگی بازی و شارژ باید دید که آیا این کنترلر می‌تواند بازیکنان معمولی ایکس‌باکس را جذب کند یا نه.

Eurogamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.