Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

شایعه – آیا تاریخ انتشار Fable Legends لو رفته است؟

0

به‌روزرسانی: کارگردان بازی دیوید اِکِل‌بری تایید کرد که تاریخ انتشاری که به بیرون درز کرده اشتباه است و توسط آن‌ها تایید نشده است.

“هیچ نظری در مورد این که این تاریخ با استناد به چه منبعی اعلام شده است، ندارم اما لازم است تایید کنم که این تاریخ اعلام شده توسط ما تایید نمی‌شود و رسمی نیست.”

باید دید که این بازی F2P مایکروسافت بالاخره چه زمانی برای انتشار آماده خواهد شد.

خبر اصلی: به نظر می‌رسد که مایکروسافت به صورت تصادفی تاریخ انتشار بازی Falble Legends، نقش‌آفرینی در دست ساخت استودیوی Lionhead را منتشر کرده است.

یک ویدیوی رسمی که در نمایشگاه کامیک‌کان توسط مایکروسافت به اجرا در آمده است نشان می‌دهد که بازی در تاریخ 13 اکتبر برای انتشار آماده خواهد شد.

خود مایکروسافت هیچ تاریخ انتشاری را در باب این بازی منتشر نکرده است و تنها به گفتن این که بازی اواخر 2015 عرضه می‌شود بسنده کرده است.

Fable Legends در حال حاضر برای پی‌سی و ایکس‌باکس وان در دست ساخت است و از سیستم کراس-پلی نیز بهره می‌برد. مایکروسافت اعلام کرده که هر دو نسخه در یک روز مشخص عرضه خواهند شد.

Gamespot

 

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.