Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

صداپیشه‌های عنوان «فال‌‌آوت ۴» ۱۳هزار خط دیالوگ را طی ۲ سال ضبط کرده‌اند!

0

فال‌آوت 4/ Fallout 4 قرار است یکی از بزرگترین و جاه‌طلبانه‌ترین بازی‌های سال باشد و شکی در آن نیست؛ تاد هاوارد در حالی این موضوع را تایید می‌کند که به تعداد بی‌شمار دیالوگ‌های ضبط‌ شده‌ی بازی اشاره دارد.

در گفت‌و گویی بین هاوارد و تلگراف، او تایید کرد که صداپیشه‌های بازی در طول مدت 2 سال مشغول ضبط دیالوگ‌های فال‌آوت 4 بوده‌اند که مجموعا حدود 13هزار خط دیالوگ از این کار دو ساله حاصل شده است.

از طرفی هاوارد علت این موضوع را بزرگ بودن بازی و انتخاب‌های بی‌شماری‌ خواند که باعث می‌شوند مخاطب بتواند داستان‌اش را آن طوری که مطابق میل‌اش است بسازد. از طرفی احتمالا می‌دانید که بازیکن می‌تواند جنسیت شخصیت مورد انتخاب خودش را تعیین کند:

“خوش شانس بودیم که توانستیم به موقع دو صداپیشه‌ی مرد و زن مناسب برای پروژه پیدا کنیم و این انتخاب از آن جایی جالب می‌شود که کاراکتر زن در مواجهه با اتفاقات و رویدادهای عملکرد متفاوتی با کاراکتر مرد دارد. لذا سکانس‌ها متفاوت دنبال می‌شوند و برای هر شخص تجربه‌ی منحصر به فردی رقم خواهد خورد.”

فال‌آوت 4 برای انتشار در تاریخ دهم نوامبر سال جاری برای پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در نظر گرفته شده است.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.