Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

ویدئو: اولین تریلر از فیلم The Revenant با حضور لئو دی‌کاپریو

0

اولین تریلر از همکاری لئوناردو دی‌کاپریو و کارگردان برنده‌ی اسکار آلخاندرو گونزالو ایناریتو یعنی فیلم مورد انتظار “The Revenant” منتشر شد. و با این‌که با قطحی دیالوگ در آن روبرو هستیم، نفس نفس زدن‌های دی‌کاپریو به حد کافی تصویر سازی از حال و هوای آن را انجام می‌دهد.

دی‌کاپریو در این فیلم نقش «هیو گلس» را بازی می‌کند که یک تله ساز است و بر اساس آن‌چه خود فیلم اذعان می‌کند “باید محیطی خطرناک، زمستانی بی‌رحم و قبایل متخاصم بومی امریکا را پشت سر گذاشته و برای گرفتن انتقام از مردی که به او خیانت کرده است، دوام بیاورد.” با وجود این‌که همه‌ی این موضوعات را نمی‌توانیم از این تیزر دو دقیقه‌ای دریافت کنیم، اما “خطرناک” و “خشن” اولین صفاتی هستند که بعد از تماشای آن به ذهنتان خطور می‌کنند. دنیای این فیلم بی رحم و ناپسند است و هر گوشه‌ای از آن با خشونت و ناهنجاری پر شده است.

اغلب صحنه‌ها از زاویه‌ی دید گلس روایت می‌شوند و همزمان با این‌که کلیپ به اوج خود نزدیک می‌شود موسیقی با صدای نفس کشیدن او تلفیق می‌شود و دلهره را به تصویر اضافه می‌کند. در انتها او می‌گوید:

“من دیگر از مرگ نمی‌ترسم. من یک بار مرده‌ام.”

این فیلم که 25 دسامبر به روی پرده‌ی سینما می‌رود، اثر تازه‌ی کارگردان اسکار گرفته‌ی فیلم مرد پرنده‌ای است که امیدوار است با داستان هیجان انگیز و نقش‌آفرینی ستارگانی همچون دی‌کاپریو و تام هاردی، بتواند موفقیت آمیز ظاهر شود.

moviefone

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.