Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

ادامه‌ی ساخت و عرضه‌ی Furious 4 لغو شد

0

Brothers In Arms: Furious 4 را به یاد دارید؟ بازی چهار نفره‌ی همکاری گیرباکس که برای خودش یک حرام‌زاده‌های لعنتی به سبک همینگوی بود و در سال 2011 که رونمایی شد سر و صدای زیادی به پا کرد. و این بازی ابتدا سر و صدای زیادی به پا کرد چون قسمتی از سری بازی Brothers In Arms که در جنگ جهانی دوم رخ می‌داد به شمار می‌رفت. هر چند بعدا از این سری جدا شد و نام Furious 4 را به تنهایی انتخاب کرد. حالا «رندی پیچفورد» در مورد این بازی می‌گوید که به طور کلی باید با آن خداحافظی کنیم. Furious 4 دیگر وجود ندارد.

به نقل از آی‌جی‌ان پیچفورد در مصاحبه‌ای اذعان داشته است که با وجود لغو شدن ساخت بازی، بقایای آن توسط بازی‌سازان به یک Battleborn جدید تبدیل شده است که با حضور یکی از شخصیت‌های این بازی یعنی مونتانا در Battleborn چندان تعجب آور هم به نظر نمی‌رسد.

همچنین پیچفورد در ادامه اعلام کرد که یک بازی کاملا جدید از سری Brothers in Arms در راه است.

“فکر می‌کنم Brothers in Arms جدید باید بی‌بدیل باشد و ما داریم بر روی آن کار می‌کنیم. احساس من این است که کارهای ناتمام زیادی هم در قبال داستان و هم تاریخ داریم که باید انجام شوند. و من مدت زیادی را در فکر کردن به این موضوع گذرانده‌ام.”

وی همچنین با تاکید بر این نکته که ساخت بازی هنوز کلید نخورده است ادامه داد:

“حس می‌کنم که به چیزی که می‌خواهیم خیلی نزدیک شده‌ام، اما هنوز به آن مرحله نرسیده‌ایم. زمانی که چیزی که می‌خواهیم را واقعا پیدا کردیم ساخت بازی را شروع می‌کنیم و بعد از آن، -اگر خودمان را نابود نکنیم- چیزی برای معرفی داریم. ولی حالا می‌توانم تایید کنم که تصمیم به ساخت این بازی گرفته‌ایم. این قطعی است.”

Furious 4 که حالا به بتل‌بورن تبدیل شده است، هنوز جزئیاتی بیشتر ندارد و نمی‌دانیم در آن چه اتفاقاتی خواهد افتاد. منتظر خبرهای بیشتر در مورد این بازی هستیم.

pcgamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.