Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

اطلاعات جدید از بسته الحاقی عنوان Never Alone

0

به‌تازگی اطلاعات جدیدی از بسته الحاقی عنوان Never Alone منتشر شده است.

این بسته که Foxtales نام دارد، ادامه ماجراهای دو شخصیت اصلی داستان Nuna و Fox را دنبال می‌کند. در این محتوا نونا و فاکس با قایق کانوی‌شان به سواحل، رود‌های و دریاچه‌های شمال غربی آلاسکا سفر می‌کنند. آن‌ها در ماموریتی برای نجات یک دوست از دست یک دشمن ناشناخته ریسک وارد شدن به دریاها را می‌پذیرند، به میان خرابه‌های یک روستای غرق‌شده می‌روند و با رودخانه Noatak دست و پنجه نرم می‌کنند. نونا و فاکس نیاز دارند که با همکاری یکدیگر، از جریان‌های آبی خطرناک، موجودات درنده و خطرات پنهان زیر آب در سواحل آلاسکا جان سالم به در ببرند.

محتوای Foxtales شامل پنج ویدیوی قفل شده است که در جریان بازی می‌توانید آن‌ها را قفل‌گشایی کنید. در این ویدیوها می‌توانید با زندگی و خانواده Willie Panik Goodwin یکی از بومیان آلاسکا آشنا شوید. گودوین راوی داستان The Two Coastal Brothers منبع الهام اصلی سازندگان برای ساخت بازی است.

بسته الحاقی Never Alone: Foxtales در تاریخ 28 جولای سال جاری میلادی در قالب یک محتوای قابل دانلود برای رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. بازی اصلی و محتوای آن قرار است در پاییز سال جاری برای پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن ویتا عرضه شود این بازی چندی پیش برای پلتفرم WII U نیز منتشر شد.

در ادامه می‌توانید می‌توانید تریلر رونمایی بسته الحاقی Foxtales و تصاویری از این محتوا را مشاهده کنید.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.