Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

افزونه موقتی برای نسخه پی‌سی «بتمن: شوالیه آرکام» ماه آینده عرضه خواهد شد

0

وارنربراس اعلام کرده که در ماه آگوست برای نسخه پی‌سی «شوالیه آرکام» افزونه‌ای منتشر خواهد کرد. پیش‌تر این شرکت اعلام کرده بود که بازی تا زمانی نامعلوم در پاییز امسال درست نخواهد شد، بنابراین این افزونه “گذرا و موقتی” خواهد بود.

در پستی در استیم وارنربراس نوشته بود که:

“آپدیتی برای دارندگان نسخه پی‌سی بازی در ماه آگوست منتشر خواهد شد. این بسته به‌روزرسانی بسیاری از مشکلاتی که ما در اخبار 27 ژوئن به آن‌ها اشاره کردیم را رفع خواهد کرد. جزئیات بیشتر بعد از نهایی سازی این آپدیت در هفته‌های آینده اعلام خواهند شد.”

وارنربراس از هوادارانش برای صبوری و نظرات سازنده‌شان تشکر کرده و گفته هنوز هم منتظر نظرات و انتقادات بازیکنان از نسخه پی‌سی بازی است و هم‌چنین این ناشر اعلام کرده که آن‌ها در تلاش برای عرضه آپدیتی هستند که تمام مشکلات بازی را برطرف کند.

نسخه پی‌سی «بتمن: شوالیه آرکام» به‌قدری مشکل داشت که این شرکت فروش آن را متوقف کرد و گفت تا برطرف شدن تمام مشکلات بازی بازیکنان قادر به خرید آن نخواهند بود.

پیش‌تر وارنربراس گفته بود که هیچ بسته الحاقی قابل دانلودی تا رفع مشکلات کامل بازی عرضه نخواهد شد.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.