Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

همهٔ DLC های «استریت فایتر ۵» رایگان خواهند بود، اگر به اندازه کافی بازی کنید!

0

در طول مصاحبه‌ای در Evo 2015 کاپ‌کام جزئیات بیشتری از برنامه‌هایش برای زمان بعد از عرضه «استریت فایتر 5» رونمایی کرد. آن‌ها تصمیم دارند فقط دسیک بازی را بفروش برسانند، بقیهٔ محتویات قابل دانلود را بازیکنان می‌توانند با بازی کردن یا پول دادن داشته باشند.

کاپ‌کام این خبر را با نگاهی به عرضه «استریت فایتر 4» اعلام کرد. بعد از عرضه بازی تعدادی آپدیت مهم به صورت بسته‌هایی در طول سال‌های آینده برای آن عرضه شدند. کاپ‌کام گفته که این کار مزیت زنده‌کردن سوددهی را بعد از چند سال به همراه داشت؛ اما نگه داشتن بازیکنان در فواصل بین عرضه این بسته‌ها دشوار بود.

به جای رفتن دوباره آن مسیر، کاپ‌کاپ گفته که تصمیم دارد هر کاراکتر جدید را به‌صورت جداگانه عرضه کند. کاپ‌کام گفته این کار باعث می‌شود بازیکنان همیشه منتظر چیزی باشند، به علاوه عرضه مداوم کاراکترها صحنهٔ رقابت را تازه نگه می‌دارد. این کار هم‌چنین به بازیکن این امکان را می‌دهد که از بین کاراکترهای موجود هر کدام را که می‌خواهند را انتخاب کنند و مجبور به گرفتن بسته‌ای شامل همهٔ کاراکترها نیستند.

اما این حرکت کاپ‌کام چیز جدیدی نیست، وجه تمایز این کار این است که شما نیاز به پول دادن برای چیزی ندارید. تمام آپدیت‌های سیستم رایگان خواهند بود و کاراکترهای جدید را می‌توانید با پول داخل بازی بخرید! دو نوع نظام پولی در بازی وجود دارد: 1. پول مبارزه که با انجام دادن بازی بدست می‌آید 2. زنی که می‌توانید آن را با پول واقعی بخرید تا محتویات داخل بازی را بدون نیاز به بازی کردن باز کنید.

کاپ‌کام فکر می‌کند این پیشنهاد باعث درگیری طولانی مدت بازیکنان خواهد بود چون هرچه بیشتر بازی کنید بیشتر سود خواهید کرد.

«استریت فایتر 5» 16 کاراکتر خواهد داشت که 4 تای آن‌ها کاملاً جدید هستند. هم‌چنین کاراکتری جدید برای «استریت فایتر 4» یک‌شنبه رونمایی خواهد شد.

«استریت فایتر 5» بهار آینده برای پلی‌استیشن 4 و پی‌سی عرضه خواهد شد. بتایی برای PS4 23 جولای بیرون خواهد آمد، بتای دیگری برای پی‌سی و PS4 در پاییز عرضه خواهد شد و بعدازآن بتای سومی درزمانی نامشخص بیرون خواهد آمد. این بتاها برای اصلاح نظام پولی بازی و چیزهای دیگر مدنظر هستند.

Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.