Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

یک کارکتر کاملا جدید برای «استریت فایتر ۵» معرفی شد

0

کپکام از شخصیت کاملا جدید بازی مبارزه‌ای خود یعنی «استریت فایتر 5» رونمایی کرد. این شخصیت که Necalli نام دارد در این بازی که برای پلی‌استیشن 4 و پی‌سی عرضه می‌شود حضور خواهد داشت.

طبق اطلاعاتی که کپکام منتشر کرده است، ایشان یک سبک مبارزه‌ی “خشن و حیوانی” دارد که یادآور مبارزات بازی دیگر کپکام یعنی «خشم آسور» است. کپکام در ادامه گفته است:

“بازی‌کنندگانی که از مبارزانی قدرتمند و سریع خوش‌شان می‌آید با Necalli راضی خواهند شد چرا که او اشکال گوناگون بسیاری از حمله‌های نزدیک را بلد است و می‌تواند حریف را گرفته و روی انگشتانش بچرخاند.”

همچنین مهارت خاص نکالی Culminated Power نام دارد. او با دو مشت خود روی زمین می‌کوبد و انفجاری ایجاد می‌کند که باعث صدمه دیدن حریف می‌شود. شما می‌توانید فاصله‌ای که موج انفجار طی می‌کند را کنترل کنید یا این‌که آن را به حال خود رها بگذارید.

V-Trigger او نیز Torrent of Power نام دارد. در این حالت، نکالی انرژی خاصی را گرفته که باعث تغییر شکل موهای او می‌شود و در این حالت او کاملا تغییر می‌کند. این حالت برای مدت کوتاهی ادامه پیدا می‌کند و در ضمن آن، کمبوهای جدید و حتا یک ضربه‌ی اساسی کاملا جدید پیاده خواهد کرد.در ادامه می‌توانید تریلری از این کارکتر ببینید:

اولین بتای آنلاین این بازی در 24 فوریه‌ی سال آینده‌ی میلادی در اروپا آغاز می‌شود.

eurogamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.