Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازی بعدی خالق «Assassins Creed» دنیای باز و چندقسمتی خواهد بود

0

Odyssey عنوان بعدی پاتریس دسیلتس، سازندهٔ «اسسینز کرید»، بازی دنیای باز و چندقسمتی خواهد بود.

در مصاحبه‌ای با گیم‌اینفرمر، دسیلتس توضیح داد که او و تیمش چگونه می‌خواستند بازی‌های چند قسمتی را در زمان محدودشان ارتقا دهند. این بازی‌ها نه تنها قابلیت دوباره انجام دادن ندارند بلکه چیزی به بازیکن نمی‌دهند تا او برای قسمت بعدی امیدوار باشد.

“«Ancestors» بازی چند قسمتی است که بعد از اتمامش شما را تا قسمت بعد پای خودش نگه می‌دارد. اگر به عنوان یک غار نشین هدف شما کشف آتش باشد، بعد از کشف آن با دنیای بازی روبرو می‌شوید که می‌توانید این آتش را در آن امتحان کنید. هم‌چنین می‌توانید دانشتان را به نسل بعدی منتقل کنید.”

بازی در طول تاریخ حرکت خواهد کرد و اتفاقات بزرگ زیادی را به تصویر خواهد کشید. از کشف آتش گرفته تا اهلی کردن حیوانات و کشف پنی‌سیلین تا سفر انسان به ماه. دسیتلس گفته که 20 سناریو در ذهن دارد که آن‌ها را پیاده خواهد کرد.

داستان بازی روی نبرد و جنگ تمرکز نخواهد کرد بلکه توجه‌اش را معطوف تاریخ هیجان انگیز تکامل انسان می‌کند.

“شما با آتش مواجه می‌شوید و ابتدا از آن فرار می‌کنید، اما بعداً از همان آتش استفاده می‌کنید و باید به قبیله‌تان بازگردید و کشف جدیدتان را به آن‌ها نشان دهید، سپس بازی به صورت قانون‌مند ادامه می‌یابد. تا اینکه من بازگردم و بگویم چالشی جدید برایتان دارم.”

” بعد از انجام هر چالش جریان بازی به صورت نظام‌دار ادامه می‌یابد. پس این بازی شبیه ماین‌کرف است اما به جای بلوک‌ها گرافیک سه A دارد.”

Eurogamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.