Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

فروش بی‌نظیر «بتمن: شوالیه‌ی آرکام» رکورد نسخه‌های قبلی را جا‌به‌جا کرد!

0

«بتمن: شوالیه‌ی آرکام/ Batman: Arkham Knight» داغ‌ترین بازی این روزها است و توانسته در جدول فروش بریتانیا رتبه‌ی نخست را کسب کند که البته خیلی دور از ذهن هم نیست اما جالب است بدانید که بازی رکورد فروش تمام بازی‌های سری بتمن را جا‌به‌جا کرده است که نشان می‌دهد استقبال مردم و هواداران از بازی بی‌سابقه بوده است.

در ناباوری باید گفت که فروش شوالیه‌ی آرکام با وجود میانگین متای 89 در متاکریتیک توانسته در هفته‌ی اول بیشتر از نسخه‌ی شهر آرکام با متای 96 باشد. شاید این به دلیلی است که این آخرین بتمنی است که از زیر دست راک‌استدی بیرون می‌آید. این در حالی است که شوالیه‌ی آرکام تنها برای پی‌سی و کنسول‌های نسل هشتم منتشر شده و در مقابل کنسول‌های پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 سال 2011 که در بازار جا افتاده‌تر بودند و مخاطبین بیشتری داشتند، فروش کمتری را می‌طلبد.

این در حالی است که همان طور که احتمالا در جریان هستید بازی با مشکلات متعددی در نسخه‌ی پی‌سی دست و پنجه نرم می‌کند و حتی امکان خرید بازی هم تا حل و فصل شدن مشکلات فنی که آن را غیرقابل بازی کرده‌اند برداشته شده است. این مشکل ظاهرا به گردن کمپانی برادران وانر و مدت زمان کوتاهی که صرف پورت این نسخه شده است بوده است که البته سخت مشغول کار برای درست کردن آن است.

بتمن: شوالیه‌ی آرکام هم‌چنین تا به اینجا بزرگترین لانچ را در میان بازی‌های سال 2015 دارد که با اقتدار ویچر 3 را به عنوان بازی بزرگ قبلی کنار می‌زند.

نگاهی داشته باشیم به لیست ده بازی پرفروش بریتانیا در هفته‌ی گذشته:

  1. Batman: Arkham Knight
  2. Lego Jurassic World
  3. The Elder Scrolls Online
  4. Yoshi’s Woolly World
  5. The Witcher 3: Wild Hunt
  6. Grand Theft Auto 5
  7. Call of Duty: Advanced Warfare
  8. FIFA 15
  9. Destiny
  10. Final Fantasy 14: Heavensward

Eurogamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.