Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

ارسال هدیه به مشترکین سرویس «پلی‌استیشن پلاس»

0

سرویس اشتراک PlayStation Plus پنج‌ساله شد. به مناسبت سالگرد این سرویس و تشکر سونی هدیه‌ای به مشترکین سرویس که از ابتدای شروع سرویس عضو بوده‌اند ارسال خواهد کرد.

این هدیه چاپی و شخصی است و به گفته ایمیل ارسالی سونی، “هدیه شما تک است و تمام دستاوردهای شما را در PlayStation Plus نمایش می‌دهد.”

فرد دوتون مدیر بلاگ پلی‌استیشن اروپا روشن کرده است کسانی صلاحیت دریافت این هدیه را دارند که بدون وقفه و از ابتدای شروع سرویس PlayStation Plus، مشترک بوده‌اند.

PlayStation Plus درواقع ورود سونی به فضای اشتراک پولی کنسول‌های خانگی است که پیش از ین برای مایکروسافت و سرویس اکس باکس لایو بسیار سودمند بوده است. اشتراک PlayStation Plus برای اجرای آنلاین بازی‌های پلی‌استیشن 4 الزامی است.

سرویس PlayStation Plus به‌صورت ماهانه بازی‌های کیفیت بالا و خوبی مانند Metal Gear Solid: Ground Zeroes که برای این ماه در نظر گرفته‌شده رقابت شدیدی با سرویس اکس باکس لایو گلد دارد.

Eurogamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.