Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

عنوان جدید استودیوی گوریلا گیمز، هورایزن بخش چندنفره نخواهد داشت

0

«هورایزن: زیرو دان»، عنوان جدید گوریلاگیمز، بازی چندنفره نخواهد داشت.

در صحبت با گیمزرادار، کارگردان‌هنری و تولیدکننده‌ارشد استودیو ژان فن‌بیک و لامبرت مولر گفتند که «هستهٔ اصلی بازی تجربه بازی تک‌نفره است؛ اما ویژگی‌های دیگری نیز در آن خواهد بود.»

این دو نفر هم‌چنین محیط بازی را نیز بررسی کردند و گفتند که: «همهٔ قله‌ها قابل دسترسی هستند، همهٔ رودخانه‌ها و دره‌ها قابل عبور. و شما تعداد زیادی از این‌ها را خواهید دید.»

مبارزه اما به سه نوع متفاوت تقسیم می‌شود. یکی به بازیکنان اجازه می‌دهد روی حرکات مخفیانه تمرکز کنند، دیگری به آن‌ها اجازه شلیک اسلحه را می‌دهد و سومین نوع نیز به تله گذاشتن ختم می‌شود.

«راه‌هایی وجود دارند که از طریق آن‌ها می‌توانید کاراکتر خود را تغییر دهید و او را به سمت یکی از این سبک‌ها بازی حرکت دهید، یا همهٔ آن‌ها را باهم ارتقا دهید. سیستم XP اکثراً به امتیازات بازی وصل شده تا شما بتوانید به راحتی کاراکترتان را ارتقا دهید.»

سونی این بازی را در E3 امسال رونمایی کرد و گفت که این بازی در سال منحصراً برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. این بازی شما را در نقش یک دختر کماندار به نام آلوی قرار می‌دهد ه به دلیل نامعلومی به دنبال شکار دورگه‌های حیوان-ربات است.

دنیای نشان داده شده در ویدئوی گیم‌پلی بسیار بزرگ و رنگارنگ بود. این محیط چرخهٔ کامل روز/شب خواهد داشت و بازیکنان می‌توانند در جنگل‌ها، کوه‌ها و ویرانه‌های تمدنی ازبین رفته گردش کنند.

گوریلاگیمز گفته که همیشه می‌خواسته شخصت اصلی این بازی مؤنث باشد اما با مدیر بخش بین‌الملل پلی‌استیشن در این باره صحبت‌های زیادی داشتند چون او مطمئن نبود یک شخصی مؤنث چه تاثیری خواهد داشت. اما با استقبالی که از این بازی شد مشخص است که این شخصیت هواداران خود را خواهد داشت.

Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.