Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

چرا سونی فکر می‌کند PlayStation Now خیلی مهم است؟

0

سرویس‌های استریم مانند PlayStation Now برای ناشران بازی‌ها نقش بسیار مهمی دارند، چون آن‌ها از طریق این سرویس‌ها می‌توانند بازی‌های زیادیدر اختیار کاربران بزارند و درآمد بیشتری کسب کنند. اما جک باستر عقیده دارد که صنعت بازی‌سازی راه زیادی تا رسیدن به فیلم‌ها و موسیقی در این زمینه دارد.

«در صنعت بازی‌سازی ما تمرکز زیادی روی چند ماه اول عرضه بازی داریم، اما این کار چیزی جدید برای این صنعت است. من عقیده دارم که PlayStation Now نقش بی‌نهایت جالبی در طول مدتی که چرخه بازی‌سازی به بلوغ می‌رسد ایفا خواهد کرد.»

«این ویژگی به ناشران این شانس را می‌دهد که برای بازی‌های قدیمی‌شان تبلیغات و درآمد بوجود آورند. زمانی که ما عنوانی را به لیست خودمان اضافه می‌کنیم به نوعی برای آن موقعیتی بوجود می‌آوریم سروصدایی ایجاد کند و بازیکنان دوباره راجب آن صحبت کنند. و این مانند دمیدن جانی دوباره به این عنوان است، پیش‌تر انجام چنین کاری بسیار دشوار بود.»

«کاربران ما هر سال 3 برابر شده‌اند، دلیل این ممکن است جالب بود عضویت در آن باشد. کاربران به طور میانگین هر هفته 4 ساعت آنلاین بوده‌اند که رقمی بسیار امیدوارکننده است. شما می‌توانید ببینید که بازیکنان همین طور بیشتر به استفاده از این سرویس رو آورده‌اند.»

به هر حال نقش PlayStation Now را در به بلوغ رساندن بازی‌ها و معرفی کردن پدیده‌ای جدید در گیمینگ باید صبور بود و مشاهده کرد.

Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.