Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

استفاده از امیلی در Dishonored 2 باعث تغییر گیم پلی می‌شود

0

همان‌طوری که میدانیم، در عنوان Dishonored 2 دو کاراکتر قابل بازی وجود خواهد داشت، امیلی کالدوین ملکه جوانی که مرکز توجه بازی اول بود که به یک قاتل قدرتمند تبدیل شده و کوروو آتانو محافظ سابق که جان ملکه جوان را نجات داد. و این انتخاب بیشتر از تغییرات ظاهری است: در دنیای قاتلین فوق طبیعی، امیلی مانند یک چاقوی کوچک جراحی و کوروو مانند سنگی با لبه‌های تیز است.

هاروی اسمیت دستیار کارگردان هنری Arcane Studios، در مصاحبه‌ای با گاردین می‌گوید:

اگه به جای امیلی بازی کنید کاملاً جدیده، اون قدرت‌ها، شیوه قتل و انیمیشن مربوط به خودش رو داره، پس حس متفاوتی میده، اون مثل یه کاراکتر تازه‌نفس هست. در اون ویدیو ما قدرتی که Far Reach نام‌گرفته رو نشون دادیم که میتونه به راه‌های مختلفی بهبود پیدا کنده، و میتونه حرکت شما رو در دنیای بازی تغییر بده. فقط ر یک مرحله نوع حرکت در دنیای بازی حس متفاوتی داره.

اما اگه به‌جای کوروو بازی کنید، تمام این موارد کلاسیک و قدرتها باعث میشه اون حس سنگینی و خشونتی بیشتری داشته باشه و سن بالاتری داره.

اسمیت درباره نحوه تأثیرگذاری انتخاب بین امیلی/کوروو ازجمله، اینکه این انتخاب تنها در ابتدا بازی صورت می‌گیرد یا به‌صورت گزینه در ابتدا هر ماموریت، یا چیزی کاملاً متفاوت خواهد بود توضیحی نداده است. اما قسمت بعدی قابلیت انتخاب راه بیشتری نسبت به نسخه اصلی خواهد داشت، برخورد متفاوتی با موقعیت‌های مختلف دارد و مانند نسخه اول تمام اعمال شما نتیجه‌ای خواهند داشت.

PC Gamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.