Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

«تکن اکس استریت فایتر» کنسل نشده است

0

بازی مبارزه‌ای «تکن اکس استریت فایتر» هنوز در دست ساخت است، تولیدکننده، کاتسوهیرو هارادا، به هواداران اطمینان داد که بازی هنوز درحال ساخت است. در مصاحبه‌ای با مجله ژاپنی فامیتسو، از هارادا سؤال شد که آیا نامکو بازی را فراموش کرده که او گفت چنین نیست. «تکن اکس استریت فایتر» پنج سال پیش در کامیک-کان 2010 معرفی شد، اما هنوز هم ما اطلاعات زیادی راجع به این عنوان نداریم؛ اما هواداران می‌توانند مطمئن باشند که پروژه ساخت بازی هنوز لغو نشده است.

اینکه چرا ساخت این بازی این‌قدر طول کشیده است را هارادا پاسخ نداد. احتمالاً دلیل این تأخیر این است که این استودیو مشغول کار بر روی عناوین دیگری مانند «تکن 7»، «پوکن تورنمنت»، «پراجکت ترژر» و عنوانی واقعیت مجازی برای PS4 بوده است و بخش اعظمی از زمان خود را به این عناوین اختصاص داده است. مشکل هرچه باشد، هارادا اطمینان داده که فونداسیون بازی ریخته شده و در حال ساخت است.

«ممکن است اینگونه به نظر برسد که ما هنوز کار ساخت بازی را آغاز نکرده‌ایم؛ اما لاین‌آپ کاراکترها خیلی وقت پیش طراحی شده است. ما تاکنون تعدادی از حرکات و سیستم‌ها را ساخته‌ایم.»

پاسخ دادن به سؤالات مربوط به «تکن اکس استریت فایتر» برای هارادا عادی شده، این سومین سالی است که او تأیید می‌کند بازی هنوز در حال ساخت است.

با آماده شدن «استریت فایتر 5» و «تکن 7»، هارادا گفت که نامکو در حال بررسی زمانی مناسب برای عرضه «تکن کراس استریت فایتر» است.

سال گذشته هارادا گفت که: «بازی در حال ساخت است، ما در حال حرکت به جلو هستیم اما در مرحله ساخت بازی. با وجود محصولات دیگر ما باید زمان مناسبی برای عرضه این بازی در نظر بگیریم تا توجهات را به خودش جلب کند. بنابراین در عرصه بازاریابی وضعیت خاصی وجود دارد که باید آن‌را در نظر گرفت.»

با وجود این تاخیرها و انتظار طولانی امیدواریم که این عنوان ارزش این همه صبوری را داشته باشد.

Gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.