Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

ساخت Project Cars وی‌یو متوقف شد – سخت‌افزار جواب‌گو نبود

0

نسخه‌ی نینتندو وی‌یوی بازی پراجکت کارز که مخارج آن توسط بازی‌کنندگان تامین شده بود بعد از مدت طولانی ساخت، کنسل شد.

در بیانیه‌ای که نینتندو لایف منتشر کرده است، استودیوی بازی‌سازی «اسلایتلی مد» اعلام کرد که بالاخره این پلتفرم را کنار گذاشته است. یکی از سخن‌گویان این استودیو گفته است:

“مسئله‌ی اصلی این است که ما منتظریم نینتندو مشخصات سخت‌افزار جدید خود را اعلام کند. در حال حاضر پراجکت کارز برای وی‌یو بیش از حد سنگین است.”

مدتی بود که ساخت و توسعه‌ی این بازی برای وی‌یو متزلزل نشان می‌داد. در ماه فوریه این شرکت اعلام کرده بود که این بازی نهایتا بر روی این کنسول با نرخ فریم 23 قاب در ثانیه اجرا خواهد شد. در همان زمان رییس این استودیو ضمن اعلام این مسئله که منتظر کنسول بعدی نینتندو هستند گفته بود که هنوز نسبت به پورت این بازی برای این کنسول 100 ناامید نشده‌اند، اما در صورتی که قادر به انجام این کار به بهترین نحو نباشند آن را متوقف خواهند کرد.

هنوز مشخص نیست که پراجکت کارز فعلی با همین ویژگی‌ها برای کنسول بعدی نینتندو عرضه می‌شود یا قرار است دنباله‌ی هنوز معرفی نشده‌ی آن را در این پلتفرم ببینیم، اما با توجه به این‌که نینتندو اعلام کرده تا سال 2016 هیچ حرفی در مورد NX نخواهد زد، احتمال اتفاق دوم بیشتر است.

Eurogamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.