Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

انتشار تیزری جدید از عنوان در حال ساخت استودیوی «مرکوری استیم»

0

به‌تازگی استودیوی «مرکوری استیم» سازنده سری «کسلوانیا: اربابان سایه» در سایت خود یک تیزر از بازی در حال ساخت خود منتشر کرده است. که حال و هوای آن مشابه سری بازی «کنترا» است.

Mercury Steam new project

اگر به سایت استودیوی Mercury Steam سری بزنید، در پس زمینه سایت این تیزر را مشاهده خواهید کرد. به جز این، جزئیات دیگری هم درباره این بازی در سایت وجود دارد. پس از ورود به سایت، نوشته‌های زیر پدیدار می‌شوند.

“اکتشاف دنیاهای جدید، مبارزه با مخلوقات عجیب، آشنایی با قهرمانان تازه. به زودی منتظر اخبار باشید.”

همچنین در صفحه اصلی لینکی با عنوان I+D+I وجود دارد که با کلیک بر روی آن به صفحه‌ی دیگر هدایت می‌شوید. در پایین صفحه‌ی جدید نوشته‌هایی به زبان اسپانیایی دیده می‌شود که ترجمه انگلیسی آن ‌به این صورت است:

With funding from the Ministry of Industry, Energy and Tourism within the National Plan for Scientific Research, Development and Technological Innovation 2003-2016.

Record TSI-100900-2014-080: Multi-genre game development for new platforms: Aleph
Record TSI-100900-2014-058: Naked

همچنین در یک فایل پی دی اف که از سایت وزارت صنایع اسپانیا گرفته شده می‌توان دو پروژه ثبت شده از استودیوی مرکوری استیم را مشاهده کرد.

در حال حاضر معلوم نیست که بازی جدید این استودیو چه چیزی است؛ اما این احتمال وجود دارد که بازی در نمایشگاه گیمزکام ماه آینده رونمایی شود.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.