Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بسته قابل دانلود Reckoning برای «جنگ‌های پیشرفته» معرفی شد

0

با اینکه قسمت جدید «ندای وظیفه» سه ماه دیگر عرضه خواهد شد قسمت قبلی هنوز کارش تمام نشده است. بسته الحاقی قابل دانلود رکنینگ برای «ندای وظیفه: جنگ‌های پیشرفته» با چهار نقشه جدید و پایان کار زامبی اکزوی بازی در راه است.

اگر دوست دارید با نقشه‌های جدید آشنا شوید، ما برای شما توضیح مختصری از آن‌ها آماده کرده‌ایم:

اورلود: می‌توانید از منظره جدید بغداد لذت ببرید. این نقشه که در باغی با فواره‌ها و چراغ‌ها تزئینی ساخته شده است با طبقه‌های محتلف، تجربه نبرد از فاصله دور و متوسط را به شما می‌دهد. به‌علاوه، اگر به چراغ‌ها شلیک کنید دشمنان را با انفجاری مهیب راهی خانه خواهید کرد.

کورانتین: پس از شیوع یک مرضی کشنده، این جزیره قرنطینه شده است. با اندازه متوسط این نقشه و مناطق باز آن به شما اجازه اجرای تاکتیک‌های نظامی مختلفی می‌دهد. و هرگاه در تنگنا قرار گرفتید می‌توانید از بمباران کشتی که نزدیک ساحل لنگر انداخته کمک بگیرید.

فرکچر: اسرار مخفی شده در این سایت تحقیقاتی قطبی راکشف کنید. در اینجا شما می‌توانید پشت توربین‌ها ووسایل بزرگ دیگر پناه بگیرید. مراقب باشید که پوسته این یخچال ششکاف بر ندارد و گرنه به ناکجاآباد سقوط خواهید کرد.

سوارم: بازسازی سئول در حال انجام است در کوچه‌های تنگ می‌توانید پشت ماشین‌ها و وسایل دیگر پناه بگیرید. با مخفی شدن در مغازه‌ها و دور زدن دشمنان به آن‌ها یک درس حسابی بدهید.

این بسته در چهارم ماه آگوست برای ایکس‌باکس وان و 360 و چند هقته بعد برای پی‌سی عرضه خواهدش شد.

PCgamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.