Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

انتظار عرضه ابزار مادبرای «فال‌اوت ۴» در روز عرضه بازی نداشته باشید

0

اگر منتظر بودید تا بعد از عرضه «فال‌اوت 4» شروع به ساخت ماد برای آن کنید، باید دست نگه دارید. بتزدا اعلام کرده که به این زودی قصد عرضه ابزار مادسازی برای بازی جدیدش ندارد.

در مصاحبه‌ای با IGN معاون بازاریابی بتزدا، پیت هاینز، گفته که این شرکت فعلاً قصد دارد تمرکزش را روی تمام کردن خود بازی قرار دهد. ساخت ابزار مادسازی خیلی سریع بعد از عرضه بازی آغاز خواهد شد.

“تمرکز ما روی تمام کردن خود بازی است، اگر خود بازی خوب نباشد مادها برای هیچکس اهمیت نخواهند داشت؛ این همیشه تفکر ما بوده. بعد از اینکه ساخت بازی تمام شد ما شروع به ساخت این ابزار خواهیم کرد و تصمیم خواهیم گرفت این مادها چگونه خواهند بود.”

قبلاً بسیار راجع به این صحبت می‌شد که «فال‌اوت 4» برای ساخت ماد روی کنسول‌های مختلف تا چه میزان سازگار خواهد بود. اما بعد از صحبت‌های هاینز به نظر می‌رسد باید زمان زیادی منتظر باشیم و ببینیم که این سازگاری چگونه خواهد بود.

“هدف این است که این مادها روی کنسول‌های مختلف کار کنند، ساخت چنین مادهایی نیاز به ابزار و سیستم کاملاً جدیدی دارد. اما واقعیت این است که این سیستم در حال حاضر وجود ندارد، ما هنوز در حال ساخت و توسعه آن هستیم و این مدتی طول خواهد کشید. واضح است که این ابزار تا سال آینده عرضه نخواهند شد.”

اخیراً هاینز در گفت‌گویی با گیم‌اسپات اذعان کرد که شخصی‌سازی در «فال‌اوت 4» بسیار جالب و غنی خواهد بود. او گفت که بازی قبل از اینکه رسماً اعلام شود آماده شده بود و در مراحل پایانی ساخت خود بود، اما بتزدا دیگر ظرفیت ساخت نسخه پیپ-بوی را ندارد. طبق صحبت‌های هاینز ساخت «فال‌اوت 4» سریعاً بعد از عرضه «فال‌اوت 3» آغاز شد.

«فال‌اوت 4» دهم نوامبر برای PS4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه خواهد شد.

GameSpot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.