Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

یک چهره‌ی آشنا به ریبوت «نید فور اسپید» برمی‌گردد!

1

وقتی صحبت‌ از چهره‌های آشنا می‌شود گیمرها به سراغ شخصیت‌های محبوبشان می‌روند. اما در مورد بازی‌های ریسینگ و مخصوصا نیدفوراسپید، این طور نیست. طرفداران این بازی به سرعت به یاد ماشین محبوبشان در سری می‌افتند. و وقتی صحبت از ماشین محبوب در سری نیدفوراسپید می‌شود، ممکن است ده‌ها اسم به ذهن شما خطور کند، اما هیچ کدام به قدر BMW-M3 محبوب و دوست‌داشتنی‌مان طرفدار ندارند! طبق اعلام سازنده‌ی بازی، این سوپر اسپرت نوستالژیک در بازسازی جنون سرعت حضور دارد.

نه تنها این ماشین با شمایل Need for Speed Most Wanted در این بازی قرار داده شده است بلکه شما می‌توانید آن را به دلخواه خود نیز تغییر دهید. عملیات تغییر چهره‌ی این اتومبیل به شما کمک می‌کند که تصور خود از این ماشین را به حد کمال برسانید. اما این همه‌ی ماجرا نیست. کسانی که نسخه‌ی دلوکس بازی را خریداری کنند، می‌توانند این ماشین را از لحظه‌ی آغاز بازی در اختیار داشته باشند. بدین ترتیب، وقتی وارد گاراژ خودتان می‌شوید مطمئن هستید که یک چهره‌ی آشنا به شما خوش‌آمد می‌گوید. همچنین کسانی که این نسخه را پیش‌خرید کنند، بعدا دو پکیج استایل و کارایی را دریافت خواهند کرد.

در پکیج استایل، استیکر، اسپویلر، رینگ، و چیزهای اختصاصی دیگر برای عوض کردن ظاهر ماشین‌های‌تان قرار دارند و در پکیج کارایی، موتور، توربو شارژر، اگزوز و گزینه‌های تیونیگ زیادی در اختیار شما قرار می‌گیرد. نسخه‌ی دلوکس بازی همچنین 10 درصد تخفیف برای همه‌ی چیزهایی که در بازی می‌توانید با پول داخل بازی خریداری کنید به ارمغان می‌آورد.

دیدار اول ما با BMW-M3-E46 در بازی «جنون سرعت: تحت تعقیب» بود و در سال 2005 شکل گرفت. بازی که به گواه بسیاری از طرفداران سری، بهترین و دوست‌داشتنی‌ترین عنوان از کل سری بود و توانست این نام و آوازه را به اوج قدرت خود برساند. در سال 2012 یک بازی دیگر با همین نام در سری جنون سرعت ساخته شد که علی‌رغم خوب بودن، نتوانست انتظارات را برآورده کرده و موفقیت‌های این نام را تکرار کند.

needforspeed

1 نظر
  1. amir می‌گوید

    جالب میشه!!

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.