Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

آغاز پروژه بازسازی «رزیدنت اویل ۲» توسط یکی از اعضای کپکام

0

«رزیدنت اویل» یکی از بهترین، ماندگارترین و خاطره‌انگیزترین عناوین صنعت بازی‌های رایانه‌ای و بسیاری از گیمرها لحظاتی هر چند کوچک اما ماندگار را در این سری تجریه کرده‌اند. اما متاسفانه در سال‌های اخیر سری «رزیدنت اویل» افت محسوسی را تجربه کرد و عناوین آخر این سری نتوانستند به ماندگاری گذشته باشند. در این بین، یکی از خواسته‌های طرفداران این سری بازسازی عناوین کلاسیک این سری بود و همواره مشتاق بودند تا «رزیدنت اویل» های اولیه را بر روی کنسول‌های نسل حاضر تجربه کنند. خوشبختانه یا متاسفانه شرکت کپکام سیاست جدیدی را در پیش گرفته که بر طبق آن قرار است عناوین قدیمی و ماندگار این شرکت از جمله عناوین کلاسیک «رزیدنت اویل» بازسازی شوند. این موج بازسازی با انتشار بازسازی عنوان «رزیدنت اویل 1» آغاز شد و در ادامه قرار است عنوان «رزیدنت اویل 0» نیز برای کنسول‌های نسل هفت و هشت و رایانه‌های شخصی عرضه شود. در طی سال‌های اخیر یکی از مهم‌ترین درخواست‌های طرفداران، بازسازی عنوان «رزیدنت اویل 2» بود و حتی اقداماتی از جانب طرفداران در این باره صورت گرفت. پس از «رزیدنت اویل 1 و 0» طرفداران بیش از هر چیز منتظر خبر بازسازی «رزیدنت اویل 2» هستند و ظاهرا هم اکنون این انتظار به پایان رسیده است.

به‌تازگی آقای «یوشیاکی هیرابایاشی» از اعضای کپکام که با لقب H نیز شناخته می‌شود، پست جدیدی در صفحه رسمی فیسبوک سری «رزیدنت اویل» قرار داد که نشان از آغاز فرایند بازسازی عنوان «رزیدنت اویل 2» دارد. در ادامه می‌توانید تصویری از این پست و همچنین متن این پست را مشاهده کنید.

resident_evil_2_fb_post

“سلام طرفداران رزیدنت اویل! این H است که دوباره آمده! درست پس از اینکه پروژه Resident Evil HD Remaster به پایان رسید، من شروع به کنار هم قرار دادن ایده‌های‌ام برای این «پروژه رزیدنت اویل 2» کردم. بنابراین، تجدید خاطره‌ای با این عنوان کردم و به سراغ رئیس‌ام رفتم تا طرح اولیه این پروژه را ارائه دهم…”

در تصویر قرار داده شد در پست می‌توانید برگه‌ای را ببینید که بر روی آن عنوان «بایوهازارد 2: پروژه تولد دوباره جدید» نقش بسته است.

هیرابایاشی به عنوان برنامه‌نویس در فرایند ساخت «رزیدنت اویل 2» و به عنوان تهیه‌کننده در فرایند ساخت بسیاری از عناوین سری نقش داشته است.

ابتدای این هفته بود که کپکام در صفحه رسمی «رزیدنت اویل» در فیسبوک، از طرفداران خواسته بود تا نظر خود را درباره پروژه بازسازی «رزیدنت اویل 2» که توسط طرفداران و با موتور آنریل 4 در دست ساخت است به آن‌ها بگویند.

در آینده اطلاعات و جزئیات بیشتری از این بازسازی منتشر خواهد شد.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.