Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

اجازه ضبط رایگان برنا‌های تلویزیونی توسط مایکروسافت از سال آینده

0

مایکروسافت رسما اعلام کرد که از سال آینده قابلیت ضبط برنامه‌های تلویزیونی را اضافه خواهد کرد.

شما می‌توانید برنامه‌های تلویزیونی را از طریق اکس‌باکس وان یا هر دستگاه مبتنی بر ویندوز 10 ضبط کنید، روی دستگاهی دیگر استریم کنید یا آن را دانلود کنید تا بعدا بتوانید تماشا کنید.

امروز اعلام شد که در ماه نوامبر، دشبورد جدید اکس‌باکس وان که مبتنی بر ویندوز 10 طراحی شده است عرضه خواهد شد که به همراه خود، قابلیت اجرای بازی‌های X360 را بر روی اکس‌باکس وان فراهم خواهد آورد.

رونمایی جدید دیگری نیز امروز انجام گرفت که صفحه کلیدی کوچک به نام “چت-پد” است که به عنوان وسیله‌ای جانبی، به کنترلر استاندارد اکس‌باکس وان متصل می‌شود. این قطعه شامل یک صفحه کلید کامل QWERTY به همراه کلیدهای کنترل صدا و جک هدفون می‌باشد. چت-پد همچنین دارای دکمه‌هایی برای گرفتن اسکرین‌شات از بازی و ضبط کلیپ از بازی می‌باشد؛ کارهایی که دکمه “شِیر” بر روی دسته PS4 نیز انجام می‌دهد.

chatpad

مایکروسافت همچنین جزئیات جدیدی از آینده عناوین گلد X360 اعلام کرد و به نظر می‌رسد این عناوین نیز شامل قابلیت اجرای بازی‌های این کنسول بر روی اکس‌باکس وان هستند.

Eurogamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.