Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

گیمزکام ۲۰۱۵: نگاهی به بازی‌های مستقل معرفی شده برای ایکس‌باکس وان

1

مایکروسافت در جریان گیمزکام 2015 خبر از عرضه‌ی تعداد قابل توجهی بازی مستقل برای ایکس‌باکس وان و ویندوز 10 داد. از جمله این بازی‌ها Cities: Skylines است که پیش از این فقط برای رایانه‌های شخصی عرضه شده بود و اکنون راه خود به کنسول‌ها را با ایکس‌باکس وان پیدا می‌کند.

بازی جهانِ باز شکار دایناسور یعنی Ark نیز برای کنسول مایکروسافت عرضه می‌شود. این بازی توسط «تیم 17» که پیش از این ساخت بازی “Sheltered” را در کارنامه دارد.

دیگر بازی‌های مستقلی که برای ایکس‌باکس وان عرضه می‌شوند نیز عناوین جذابی هستند. از این جمله می‌شود به عنوان بسیار عجیب و غریب و علمی تخیلی ترسناک We Happy Few اشاره کرد که ساخت آن را «ران گیلبرت» خالق جزیره‌ی میمون بر عهده دارد. همچنین بازی Bloodstained: Ritual of the Night که به نوعی ادای دین «کوجی ایگاراشی» به کسلوانیا است در میان این بازی‌ها دیده می‌شود. نکته‌ی مهم در مورد این بازی‌ قابلیت کراس-پلی بین پی‌سی و ایکس‌باکس وان است.

بازی‌های Worms WMD و نیز شبیه‌ساز قطار نیز در 12 ماه آینده برای ایکس‌باکس وان عرضه خواهند شد.

تعدادی از تریلرهای این بازی‌ها را ببینید:

Eurogamer

1 نظر
  1. […] گیمزکام ۲۰۱۵: نگاهی به بازی‌های مستقل معرفی شده برای…… […]

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.