Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

ویدئو: بسته الحاقی جدید «عصر اژدها» هفتهٔ دیگر عرضه می‌شود

0

دومین بسته قابل دانلود بزرگ «عصر اژدها» هفته آینده عرضه می‌شود. این بسته که «دیسنت» نام دارد برخلاف بسته پیشین، «آرواره‌های هاکون»، برای هر سه پلتفرم پی‌سی، ایکس‌باکس‌وان و پلی‌استیشن 4 همزمان عرضه خواهد شد.

این بسته 20 مرداد عرضه می‌شود و 21 این ماه در پلی‌استیشن استور در اروپا قابل دانلود خواهد بود. همانطور که پیش‌تر اعلام شده بود، پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 بسته‌های جدید را پشتیبانی نخواهند کرد. داستان بسته جدید به این صورت است که شما به جاده‌های دنیای زیرین می‌روید تا از رازی که دنیا را تغییر خواهد داد پرده بردارید، در این راه با دارک‌اسپان نیز مبارزه‌ای در پیش خواهید داشت.

چندی پیش اخباری از آخرین بسته الحاقی «عصر اژدها» به بیرون درز شد، اما به نظر نمی‌رسد که «دیسنت» همان بسته باشد. نکته مثبت این است که قبل از تمام شدن بازی می‌توانید «دیسنت» را تجربه کنید، نکته منفی این است که هنوز اطلاعی نداریم که این بازی چگونه پایان خواهد یافت.

Eurogamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.