Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

توصیه‌های کوجیما برای بازی کردن متال گیر سالید ۵

0

هیدئو کوجیما خالق نامی سری متال گیر سالید، از هفته‌ی گذشته که با انتشار MGS V: The Phantom Pain همراه بود، فعالیت بیشتری در توئیتر از خود نشان داده است. برای شروع هم کوجیما  ابتدا از کسانی که بازی را تجربه کرده‌اند پرسید که آیا آن‌ها از کیفیت بازی رضایت دارند یا خیر؛ جواب سوال هم مشخصا با سیل عظیمی از نکات مثبت و درخور توجه همراه بود.

در طی توئیت‌های متوالی، کوجیما برای کسانی که بازی را تجربه می‌کنند توصیه‌هایی را آماده کرده که خواندن آن‌ها خالی از لطف نیست. با هم نگاهی به آن‌ها می‌اندازیم.

لطفا در میانه‌ی بازی برای مدت مشخصی به خودتان استراحت دهید. محیط باز فانتوم پین می‌تواند برای طولانی مدت عذاب آور شود.

— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) September 3, 2015

بین ماموریت‌ها حتما به پایگاه مادر/ Mother Base سر بزنید و از بخش Side Ops برای استراحت فکری به انجام ماموریت‌های فرعی بپردازید.

— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) September 3, 2015

کوجیما هم‌چنین احساسات خودش پس از عرضه‌ی بازی را نیز در قالب توئیت‌هایی به انتشار رسانده که نشان می‌دهد او چقدر در ساخت بازی دقیق کار کرده است.

اگر حقیقت‌اش را بخواهید، از زمانی که بازی به انتشار رسمی رسیده است، از بازی کردن فانتوم پین دست کشیدم. حالا می‌توانم ببینم کس دیگری در حال انجام آن است!

— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) September 3, 2015

از طرفی نمی‌توانم منکر این موضوع شوم که هر بار که دوباره سراغ بازی می‌روم به نکته‌ و یا ایرادی می‌رسم که قصد حذف و یا تغییر آن را دارم ولی دیگر خیلی دیر شده است.

— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) September 3, 2015

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.