Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

بازسازی عنوان «کسل کرشرز» این هفته برای ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود

0

عنوان آرکید کسل کرشرز/ Castle Crashers قرار است بعد از گذر یک نسل برای ایکس‌باکس وان بازسازی شود

پس از گذشت هفت سال از عرضه‌ی کسل کرشرز روی شبکه‌ی لایو برای ایکس‌باکس 360، راه این بازی به  کنسول نسل هشتمی خانواده‌ی ایکس‌باکس باز شده است.

طبق گزارشی که از بلاگ سازنده‌ی بازی Behemoth به بیرون درز کرده است، بازسازی کسل کرشرز تا دو روز آینده یعنی 9 سپتامبر عرضه خواهد شد.

ظاهرا در نسخه‌ی بازسازی کسل کرشرز شاهد اضافه شدن حالت جدیدی به نام Back off Barbarian و اتصالات بهتری در شبکه‌ی آنلاین بازی خواهیم بود. لازم به ذکر است که این یک بازسازی تماما اچ‌دی خواهد بود و کیفیتی پنج برابر بهتر از نسخه‌ی اصلی خواهد داشت. فریم‌ریت بازی نیز به 60 فریم بر ثانیه رسیده است که پیشرفت دو برابر برای آن محسوب می‌شود.

بازسازی کسل کرشرز با قیمت 15دلار عرضه خواهد شد اما کسانی که نسخه‌ی ایکس‌باکس 360 بازی را در نسل قبل تهیه کرده بودند، می‌توانند بیستم سپتامبر بازی را به صورت رایگان دریافت و تست کنند اما پس از آن باید 5دلار برای خرید بازی پرداخت کنند. هر چند که قابلیت بک‌وارد ایکس‌باکس وان به‌زودی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و این امکان به وجود می‌آید که کسل کرشرز نسل قبلی خود را بدون هیچ هزینه‌ی اضافی روی ایکس‌باکس وان داشته باشید.

کسل کرشرز در نسل قبلی برای ویندوز، پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس 360 و سیستم عامل مک عرضه شده بود و در کنار عنوان تئاتر بتل‌بلاک/ Battleblock Theater در رده‌ی بهترین‌ بازی‌های این استودیو قرار می‌گیرد.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.