Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

تحولات بخش Career فیفا ۱۶ را در این ویدئو ببینید

0

مثل همیشه، فیفا 16 قرار است تغییراتی را در فرمول اصلی  سری پیاده کند.

حالا ظاهرا الکترونیک آرتز قصد در ایجاد تغییر در بخش کریر ماد/ Career برای فیفا 16 را دارد و می‌خواهد ایرادات جزئی آن را برطرف کرده و جزئیات جدیدی به این بخش اضافه کند.

از جمله مهم‌ترین تغییرات کریر ماد در فیفا 16 می‌توان به گزارشاتی که حاصل زیر نظر گرفتن بازیکن‌ها به دست می‌آیند تا نقل و انتقالاتی که حالا بیشتر به واقعیت نزدیک هستند اشاره کرد. از طرفی امکان خرید قرضی بازیکن نیز با بودجه‌ای که حالا مبلغ مشخصی دارد از جمله ویژگی‌های جدید کریر ماد بازی خواهند بود.

از طرفی تورنمنت‌های پیش از فصل – یا به قولی پری‌ سیزن – که روی تمرین‌ بازیکن‌ها تمرکز دارد در این ویدئو قابل مشاهده هستند.

فیفا 16 کمتر از دو هفته‌ی دیگر در بیست و دوم سپتامبر برای پی‌سی،- پلی‌استیشن 3 و 4، ایکس‌باکس 360 و وان عرضه در آمریکای شمالی عرضه خواهد شد. کاربران اروپایی می‌توانند بیست و چهارم سپتامبر منتظر عرضه‌ی بازی باشند.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.