Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

ویدئو: ویژگی‌های جدید فورتزا ۶ تاثیری در فریم‌ریت بازی نخواهند گذاشت

0

فورتزا 6 انحصاری مورد انتظار ایکس‌باکس وان، قرار است با نرخ 60 فریم بر ثانیه اجرا شود. این شعار مایکروسافت در رابطه با ثابت بودن نرخ فریم بازی ایجاب می‌کند که گرافیک تا حدودی کاهش بیابد اما با وجود این که فورتزا 6 نسبت به نسخه‌های قبلی با پیشرفت نیز همراه بوده باز هم شاهد ثابت بودن فریم ریت بازی هستیم.

استودیوی سازنده یعنی Turn 10 نیز در چند روز گذشته اقدام به انتشار دموی بازی روی شبکه‌ی لایو کرد.

تیم دیجیتال فاندری یوروگیمر با نگاهی به این دمو در مورد تغییرات آب و هوایی و چرخه‌ی روز و شب در فورتزا 6 اظهاراتی کرده که نشان می‌دهد بازی در این زمینه‌ها با پیشرفت همراه بوده است. این در حالی است که حالا پس‌زمینه‌ هم نسبت به قبل پویا‌تر به نظر می‌رسد اما با این حال کاهشی در فریم‌ریت دیده نمی‌شود.

این خبر موفقیتی برای سری فورتزا و ایکس‌باکس وان تلقی می‌شود. نسخه‌ی نهایی بازی تا یک هفته‌ی دیگر یعنی پانزدهم سپتامبر در آمریکای شمالی و دو روز بعد در اروپا منتشر خواهد شد.

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.