Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

اطلاعات جدید از اولین بسته الحاقی «ویچر ۳»

0

بالاخره استودیوی «سی دی پراجکت رد» اطلاعاتی از اولین بسته الحاقی عنوان «ویچر 3» منتشر کرد.

اولین بسته الحاقی بازی که Hearts of Stone نام دارد، در تاریخ 13 اکتبر 2015 (21 مهر 1394) عرضه خواهد شد. دومین بسته الحاقی بازی با نام Blood & Wine برای انتشار در سه ماهه اول سال 2016 میلادی برنامه‌ریزی شده است.

در بسته الحاقی «قلب‌های سنگی» مکانیک جدیدی با نام Runewords ارائه می‌شود که به طور قابل ملاحظه‌ای گیم‌پلی بازی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. طبق گفته‌های استودیو، هر Runeword تاثیر متفاوتی بر مکانیک‌های داخل بازی دارد و به بازیکن اجازه می‌دهد تا استراتژی و تاکتیک‌های مختلفی را تجربه کند. همچنین در این بسته هیولاها، شخصیت‌ها و یک رابطه جدید وجود خواهد داشت.

«قلب‌های سنگی» در هر زمانی از طریق کمپین بازی در دسترس است؛ اما این بسته برای کاراکترهای با تراز 30 یا بالاتر طراحی شده است. وقایع این بسته الحاقی در سرزمین No Man’s Land و در نزدیکی Novigrad و Oxenfurt می‌گذرد و در طی آن ماموریت دارید تا یک رئیس راهزن که دارای قدرت جاودانگی است را بکشید و اینکه از چه مسیری این بسته الحاقی را طی کرده و ماموریت را انجام دهید به عهده خودتان است. در ادامه تریلری که برای این بسته الحاقی منتشر شده است را می‌توانید مشاهده کنید.

تمام کردن «قلب‌های سنگی» حدود 10 ساعت به طول می‌انجامد و قرار است با قیمت 9.99 دلار/7 یورو به فروش برسد. البته به جز خرید دیجیتالی می‌توانید نسخه فیزیکی و محدود این بسته را با قیمت 20 دلار/ 20 یورو خریداری کنید که در آن علاوه بر کد دانلود بسته، Gwent Card های واقعی قرار دارد. همچنین می‌توانید با خرید Expansion Pass به قیمت 20 دلار به هر دو بسته الحاقی بازی در زمان انتشارشان دسترسی داشته باشید. بسته الحاقی Blood & Wine که بزرگ‌تر و پرمحتواتر است، در زمان انتشار با قیمت 20 دلار به فروش خواهد رسید.

البته اگر Expansion Pass را از قبل خریداری کردید و مایل به تهیه Gwent Card ها به صورت جداگانه هستید، می‌توانید از طریق این سایت اقدام کنید.

اگر هنوز هیچکدام از عناوین سری ویچر را تجربه نکرده‌اید، هم‌اکنون می‌توانید هر کدام از عناوین این سری را به ترتیب با قیمت‌های 99 سنت، 1.99 دلار و 30 دلار از سایت GOG خریداری کنید.

در ادامه می‌توانید تصاویری از بسته الحاقی «قلب‌های سنگی» را مشاهده کنید.

first-witcher-3-expansion-gets-a-release-date-144171802714 The_Witcher_3_Wild_Hunt_Hearts_of_Stone_A_witcher_shall_soon_be_buried_The_skies_weep The_Witcher_3_Wild_Hunt_Hearts_of_Stone_Fine_I_ll_do_it_but_first_you_need_a_breath_mint      The_Witcher_3_Wild_Hunt_Hearts_of_Stone_I_m_sure_the_lumps_nothing_Geralt_but_I_d_rather_not_diagnose_you_at_a_party

Eurogamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.