Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

نسخه های نسل هفتم «ندای وظیفه: عملیات سری ۳» بخش داستانی نخواهند داشت

1

به‌تازگی شرکت اکتیویژن طی اعلامیه‌ای اعلام کرد که نسخه‌های نسل هفتم عنوان «ندای وظیفه: عملیات سری 3» شامل بخش چندنفره نخواهد بود.

اکتیویژن در اعلامیه خود عنوان کرده:

“هدف بلندپروازانه بخش کوآپ کمپین «عملیات سری 3» برای پلی‌استیشن4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی طراحی شده و صادقانه این هدف نمی‌تواند بر روی سخت‌افزارهای نسل قبل بازسازی شود.”

نسخه‌های نسل هفتم بازی که شامل پلتفرم‌های پلی‌استیشن3 و ایکس‌باکس360 می‌شود، توسط استودیوهای Beenox و Mercenary Technology در حال ساخت است و تنها شامل بخش‌چندنفره و مود زامبی خواهد بود.

همچنین اکتیویژن عنوان کرده محتواهای اضافه‌ای که با اتکا بر قدرت سخت‌افزار نسل جدید ساخته شده نیز تنها برای نسخه‌های نسل هشتم بازی موجود خواهد بود.

البته با توجه به نبود بخش کمپین، نسخه‌های نسل هفتم با قیمتی ارزان‌تر و به قیمت 49.99 دلار عرضه خواهد شد. همچنین دارندگان نسخه نسل هفتم بازی می‌توانند عنوان «عملیات سری 1» را به صورت رایگان دریافت کنند.

Eurogamer

1 نظر
  1. mr.black می‌گوید

    این بازی کمپین چند نفره نداره یا کلا تک نفره نداره؟
    اگه نداره که کلا به درد لا جرز دیوارم نمیخوره
    اگه منتشر نکنن سنگین ترن الکی هم کلی پول خرج انتشار نسخه نسل هفتم نکنن لغوش کننو تمام

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.