Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

محتوای دانلودی انحصاری برای «فال‌آوت ۴» در کار نیست

0

فال‌آوت 4 یکی از مورد انتظارترین بازی‌های اخیر است و انتظار می‌رفت تا همچون دیگر بازارهای داغ این روزهای صنعت گیم، ناشر تصمیم به عرضه‌ی محتوای اضافه قابل دانلود انحصاری برای پلتفرمی خاص کند. اما بتسدا رسما اعلام کرد که قصد پیش گرفتن چنین رویه‌ای را برای این بازی ندارد.

البته این اتفاق که در پی سوال یکی از طرفداران در شبکه‌ی توئیتر تایید شد، یک تغییر اساسی برای فال‌آوت محسوب می‌شود. چرا که محتواهای دانلودی فال‌آوت 3، انحصارا برای ایکس‌باکس 360 و ویندوز عرضه شدند و بعدا برای پلی‌استیشن 3 آمدند. همچنین محتوای اضافه‌ی دانلودی فال‌آوت: وگاس جدید نیز بعد از دو ماه عرضه برای ایکس‌باکس 360، برای پلتفرم‌های دیگر نیز عرضه شد.

بتسدا پیش از این تایید کرده بود که سیزن پس بازی 30 دلار قیمت دارد و کسانی که آن را خریداری می‌کنند می‌توانند برای همیشه هر تعداد محتوای اضافه که سازنده برای این بازی تولید می‌کند را در اختیار بگیرند.

اولین بسته‌ی الحاقی قابل دانلود این بازی قرار است اوایل سال 2016 میلادی، و پس از عرضه‌ی بازی در نوامبر 2015 منتشر شود.

Eurogamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.