Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

نگاهی اجمالی به باندل‌های جدید ایکس‌باکس وان

0

اواخر هفته‌ی گذشته مایکروسافت از معرفی باندل‌های جدیدی در هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم داد. در ادامه نگاهی به محتویات و موارد الحاقی این باندل‌ها می‌اندازیم.

  • باندل توم‌ریدر

باندل توم ریدر که به نوعی اولین باندل معرفی شده‌ی این هفته بود، برای انتشار در تعطیلات رونمایی شد. این باندل که شامل یک ایکس‌باکس وان یک ترابایتی و دو نسخه‌ از سری بازی‌های توم ریدر خواهد بود با قیمت 399 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

xbox_one_tomb_raider_bundle_1

باندل توم ریدر شامل کد دانلود برای عناوین Rise of the Tomb Raider و Tomb Raider: Definitive Edition خواهد بود. البته این باندل شامل محتوای پک Tactical Survival Kit خواهد بود که برای لارا اسکین‌های جدیدی را در بازی آزاد خواهد کرد.

این باندل نوامبر امسال و هم‌زمان با انتشار نسخه‌ی جدید توم ریدر در کانادا، بریتانیا و چین عرضه خواهد شد.

  • باندل هالی‌دی

باندل هالی‌دی هم که مثل باندل توم‌ ریدر برای عرضه در نوامبر در نظر گرفته شده است یک روز بعد از آن رونمایی شد.

holiday-bundle-600x202

محتویات این باندل کنسول یک ترابایتی، کد دانلود برای نسخه‌ی اولتیمت عنوان گیرز آو وار و کالکشن Rare Replay در کنار بازی تحسین‌شده‌ی Ori and the Blind Forest خواهند بود.

این باندل با قیمت 399 دلار عرضه خواهد شد.

  • باندل لِگو مووی

مایکروسافت یک روز پس از معرفی باندل هالی‌دی از عرضه‌ی باندل لگو مووی ایکس‌باکس وان خبر داد.

XboxOne_500GBConsole_LEGOTheMovieVideogame_hero-image-600x232

این باندل بر خلاف رونمایی‌های دو روز قبل، شامل یک کنسول 500 گیگابایتی در کنار بازی لگو مووی خواهد بود و البته پنجاه دلار هم ارزان‌تر خواهد بود. این باندل به جز آمریکای شمالی در کشورهایی مثل استرالیا، آلمان، دانمارک و.. عرضه خواهد شد.

  • باندل سفید رنگِ گیرز آو وار

امروز مایکروسافت از عرضه‌ی دو باندل جدید خبر داد، یکی از آن‌ها باندل خاص و حائز اهمیت گیرز آو وار است که در رنگ سفید عرضه خواهد شد. این باندل شامل یک کنسول 500 گیگابایتی سفید رنگ به همراه نسخه‌ی اولتیمت گیرز آو وار خواهد بود. دارندگان این بازی قادر خواهند بود تا بهار 2016 به بتای گیرز آو وار 4 دسترسی داشته باشند.

xboxone_500gbconsole_harbor_aoc_groupshot_rgb

از طرفی فراموش نکنید که مایکروسافت برای مدت محدودی سه‌گانه‌ی گیرز آو وار را برای دارندگان این بازی روی ایکس‌باکس وان قابل بازی می‌کند که مربوط به پشتیبانی و قابلیت بک‌وارد (Backward Compatibility) خواهد بود. قیمت این باندل در فروشگاه‌های آمریکای شمالی 349 دلار خواهد بود.

  • باندل کامل با کینکت

باندل دیگر و کم‌اهمیت‌تر امروز باندل بدون نامی بود که بر خلاف چهار باندل قبلی با سنسور حرکتی کینکت عرضه می‌شود. کینکتی که تقریبا بیش از یک سال است از محوریت برنامه‌های مایکروسافت و ایکس‌باکس خارج شده است.

xboxone_consolekinect_dcs_zootycoon_ksr_us_groupshot_rgb

این باندل شامل یک ایکس‌باکس وان 500 گیگابایتی، یک کینکت و کد دانلود عناوین دنس سنترال، زو تایکون و کینکت اسپورتز رایولز خواهد بود و قیمتی معادل 499 دلار خواهد داشت.

یک باندل دیگر روز آینده معرفی خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.