Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

یک هوادار قرار است اولین متال گیر را در آنریل انجین ۴ بازسازی کند!

0

یکی از هواداران سرسخت سری متال گیر سالید، قرار است اولین نسخه‌ی متال گیر که سال 1987 عرضه شده بود را با آنریل انجین 4 بازسازی کند.

ژوزه براوو که با نام مستعار Boker هم شناخته می‌شود، قرار است این بازسازی را تحت عنوان Dubbed Outer Heaven منتشر کند. دوربین بازی حالت ایزومتریک متال گیر سالید اول را دارد و گیم‌پلی قرار است حالا وسعت بیشتری به خود بگیرد.

از نظر داستانی این بازی نخستین ملاقات با سالید اسنیک، عضو جدید و تازه‌کار سازمان فاکس‌هاوند در دنیای بازی‌ها بود. سالید اسنیک با شخصی با کاراکتر دیگر بازی گری فاکس ماموریت دارد تا در مورد سلاحی که شایعه‌ی ساخته شدن آن به گوش می‌رسد و “متال گیر” نام دارد به تحقیقات درستی دست پیدا کند.

شما می‌توانید جزئیات ساخته شدن این بازسازی را از طریق وب‌سایت IndieDB دنبال کنید. هنوز مشخص نیست که واکنش کونامی نسبت به این اقدام خودسرانه‌ و البته بدون انگیزه‌ی مالی Boker چه خواهد بود.

می‌توانید تصاویری را از این بازسازی مشاهده کنید:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.