Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

دل تورو: سایلنت هیلز المان‌هایی مشابه «آخرین ما» داشت!

0

گیلرمو دل تورو، فیلم‌ساز موفق و البته ناموفق در زمینه‌ی بازی‌های رایانه‌ای از شباهت برخی المان‌های عنوان لغوشده‌ی سایلنت هیلز با «آخرین ما»، ساخته‌ی استودیو ناتی داگ می‌گوید.

هر چند که وی به طور قاطعانه شباهت کلی بین این بازی و آخرین ما را تایید نمی‌کند و فقط می‌گوید که برخی قسمت‌های بازی شباهت‌هایی به آخرین ما داشته است.

وب‌سایت Bloody Disgusting در گفت و گویی با دل تورو راجع به این مسئله جویای جواب شد و وی این گونه پاسخ داد:

“سایلنت هیلز برای من تجربه‌ی بی‌نظیری بود. به خصوص از این جهت که ما با داستانی با طراحی بی‌نظیر روبرو بودیم. برخی از المان‌هایی که ما از آن‌ها برای ساخت سایلنت هیلز کمک گرفتیم، مشابه بازی‌های بزرگی که پیش‌تر منتشر شده بود شامل آخرین ما می‌شد. این مسئله باعث می‌شد همیشه فکر کنم در جهت صحیحی حرکت می‌کنیم!”

Del-Toro
گیلرمو دل تورو

دل تورو هم‌چنین می‌گوید که هیدئو کوجیما برای ساخت این بازی برنامه‌های بزرگی داشت و می‌خواست آن را به عنوانی مثال زدنی بدل کند. عنوانی که می‌توانست به کلی ریشه‌های این سبک را متحول کرده و با مکانیک‌های بی‌شمار خود هر مخاطبی را درگیر خود کند.

عنوان سایلنت هیلز تیرماه امسال در جریان زمزمه‌های جدایی هیدئو کوجیما از شرکت کونامی، لغو شد. هر چند که کونامی اعلام کرد پرونده‌ی سری سایلنت هیل هم‌چنان باز است.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.