Publisher Theme
I’m a gamer, always have been.

چالش‌های بازسازی سه‌گانه‌ی آنچارتد را از زبان سازندگان‌اش بشنوید!

0

استودیوی بلوپوینت، یکی از مهم‌ترین عوامل پشت بازسازی «آخرینِ ما» و سه‌گانه‌ی آنچارتد است که یک هفته‌ای از عرضه‌ی رسمی آن می‌گذرد. حالا مدیرعامل این استودیو در گفت‌و گویی با دیجیتال فاندری از چالش‌های ساخت کالکشن نیتن دریک/ The Nathan Drake Collection می‌گوید.

مارکو تِراش (Marco Thrush) مدیرعامل بلوپوینت در مصاحبه‌ی خود به این موضوع اشاره می‌کند که هدف اصلی تیم آن‌ها بازسازی سه‌گانه به شکلی بوده است که مخاطب با حس خوب بازی قدیم خو بگیرد.

پروسه‌ی بازسازی آنچارتد در ژوئن 2014 درست پس از بازسازی آخرینِ ما برای پلی‌استیشن 4 کلید خورد و تا الان که بازی به بازارهای فروش رسیده است، به مدت 15 ماه در دست تولید بوده است. در بازسازی کالکشن نیتن دریک مجموعا 48 نفر (در بیشترین حالت) دخیل بوده‌اند و استودیوی بلوپوینت در تمامی مراحل بازسازی با سونی و ناتی داگ به صورت نزدیک در ارتباط بوده است.

کسانی که موفق به تجربه‌ی این بازسازی شده‌اند در جریان هستند که بیشترین پیشرفت در بین سه بازی، در نسخه‌ی اول آنچارتد یعنی Uncharted: Drake’s Fortune پیاده شده است. از آن جایی که این نسخه در سال 2007 به انتشار رسید، تمام مکانیک‌های قدیمی نظیر سنگرگیری، نشانه‌روی و تیراندازی، سوئیچ‌کردن سلاح‌ و پرتاب نارنجک با پیشرفت همراه بوده‌اند و حالا واقع‌گرایانه‌تر انجام می‌شوند. حتی سایز سر دشمنان‌ نیز حالا کمی معقول‌تر شده تا هدشات‌ها بهتر پیاده شوند.

کالکشن نیتن دریک علاوه‌ بر سه‌گانه‌ی آنچارتد، امکان بازی‌ کردن بتای بخش چندنفره‌ی آنچارتد 4 را به بازیکن‌ها می‌دهد. آنچارتد 4، مهم‌ترین انحصاری پیش‌روی پلی‌استیشن 4 است که قرار است هجدهم مارس سال 2016 – بیست‌ و هشتم اسفندماه – منتشر شود.

مطالب مرتبط

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.