Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

کونامی جدایی کوجیما را تکذیب کرد

0

در خبرهای قبلی به اطلاع‌تان رساندیم که بنا بر گزارش نیویورکر، هیدئو کوجیما خالق متال‌گیر از شرکت بازی‌سازی کونامی جدا شده است. اتفاقی که مدت‌ها است نقل محفل گیم‌دوستان شده، اما هیچ وقت رسما از زبان یکی از طرفین تایید نشد.

حالا کونامی باز هم با رد خبر جدایی رسمی کوجیما از این شرکت، به ادامه‌ی ماجراهای فی‌مابین دامن زد. بر اساس اطلاعیه‌ای که کونامی در توکیو اسپورتس به انتشار رسانده، خبر ترک کونامی توسط هیدئو کوجیما در تاریخ 9 اکتبر صحت ندارد و ایشان هنوز کارمند رسمی این شرکت به حساب می‌آید. در این اطلاعیه آمده است:

“در حال حاضر، کوجیما و تیم بازی‌سازی او با تمام شدن ساخت متال‌گیر سالید 5، برای مدت زیادی به مرخصی رفته‌اند.”

همچنین در گزارش روز گذشته این‌طور آمده بود که حتا یک جشن خداحافظی برای کوجیما در استودیوی خودش برپا شده است که اطلاعیه‌ی کونامی این مطلب را نیز رد می‌کند. این در حالی است که «سیمون پارکین» نویسنده‌ی آن مقاله در توئیتر خود عکسی از این جشن منتشر کرده و مستند بودن اطلاعیه‌ی کونامی را به چالش می‌کشد.

farewell-party-kojima

جدایی هیدئو از کونامی هم به قصه‌ی درازی تبدیل شده که انگار می‌خواهد پایانِ باز داشته باشد!

VG247

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.