Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

رئیس استودیو کریستال داینامیکس پس از یک‌دهه فعالیت از اسکوئر انیکس جدا شد

0

آقای Darrell Gallagher رئیس استودیو کریستال داینامیکس – سازنده‌ی سری بازی‌های توم ریدر – جدایی خود از اسکوئر انیکس را اعلام کرد.

هر چند که او فقط به‌عنوان شخص شماره یک این استودیو تلقی نمی‌شد و در چند بازه‌ی زمانی مختلف مدیریت استودیوهای غربی اسکوئر انیکس را نیز بر عهده داشت و به کلی نقش مهمی در بازار این شرکت به‌خصوص در خارج از ژاپن داشت.

در حال حاضر Scot Amos و Ron Rosenberg به‌عنوان جایگزین‌های مشترک وی در کریستال داینامیکس انتخاب شده‌اند. لازم به ذکر است که این دو تن از چند ماه پیش تا به حال نیز مشغول همکاری بوده‌اند.

فیل راجرز مدیر مسئول اسکوئر در جریان جدایی گالاهر متنی را ترتیب داده که به قدردانی از زحمات وی در یک دهه‌ی گذشته و به‌خصوص در مورد سری توم ریدر می‌پردازد.

ماه گذشته با عرضه‌ی عنوان Rise of the Tomb Raider مصادف شد. نسخه‌های ایکس‌باکس وان و 360 هم‌اکنون در دسترس هستند و نسخه‌ی پی‌سی و پلی‌استیشن 4 در سال آینده‌ی میلادی آماده انتشار خواهند شد.

Eurogamer

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.