Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

عنوان Rise of the Tomb Raider مرز فروش یک میلیون نسخه را پشت سر گذاشت

0

مایکروسافت حالا هنگامی که کم کم فصل تعطیلات سال نو رو به اتمام رفته است، خبر از فروش یک میلیون نسخه‌ای Rise of the Tomb Raider داد.

عنوان Rise of the Tomb Raider که تقریبا دو ماه پیش به‌عنوان یک انحصاری زمانی برای کنسول‌های ایکس‌باکس منتشر شد، هنگام عرضه با فروش ناامیدکننده‌ای مواجه بود که دلیل بزرگ این اتفاق نزدیکی تاریخ انتشار بازی با عناوین بزرگی مثل فال‌اوت 4 و «بلک‌ آپس 3» بود.

طبق چیزی که آرون گرین‌برگ در یکی از توئیت‌های خود فاش کرده، بازی در ماه دسامبر توانسته فروش بهتری را تجربه کند و مرز فروش یک میلیون نسخه را گذرانده است.

ضعف فروش این بازی در هنگام عرضه از نگاه تحلیل‌گران NPD به حدی بوده که حتی در چارت‌های ماه نوامبر نیز درخشش خاصی نداشته است. با این حال لاراکرافت با ماجراجویی‌هایش در تاریخ نامعلومی از سال 2016 برای پی‌سی و پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود و باید دید که عملکرد بازی از حیث فروش روی این پلتفرم‌ها چگونه خواهد بود.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.