Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

فروش پلی‌استیشن ۴ پس از تعطیلات سال نو مرز ۳۵.۹ میلیون دستگاه را رد کرد

0

سونی حالا پس از تمام شدن تعطیلات سال نو میلادی آماری را از فروش کنسول نسل هشتمی خود یعنی پلی‌استیشن ۴ منتشر کرد که نشان از عملکرد خوب این کنسول در بازار دارد.

طبق این آمار انتشار یافته سونی بین دو تاریخ ۲۳ نوامبر ۲۰۱۵ و ۳ ژانویه ۲۰۱۶ یعنی درست در میان تعطیلات سال نو میلادی توانسته ۵.۷ میلیون واحد دستگاه به‌فروش خود اضافه کند و مجموعا تا به حال فروش ۳۵.۹ میلیون دستگاه را پشت سر گذاشته است.

وضعیت فروش بازی‌ها هم روی این کنسول نشان حاکی از آن است که فقط در طول تعطیلات امسال ۳۵ میلیون بازی – دیجیتالی و فیزیکی – فروش رفته است و تعداد اعضای پلی‌استیشن پلاس رشد ۶۰ درصدی داشته است.

به همین مناسبت اندرو هاوس مدیرعامل شرکت با انتشار بیانیه‌ای از طرفداران برای این که پلی‌استیشن ۴ را به‌عنوان کنسول خانگی خود برگزیده‌اند تشکر و قدردانی کرد و گفت که سونی این موفقیت را مدیون مشتری‌ها است.انتظار می‌رود با انتشار آنچارتد ۴ در ماه مارس سال جاری این کنسول عملکردی اساسی در زمینه‌ی فروش داشته باشد.

از طرفی مایکروسافت که سال خوبی را با ایکس‌باکس وان پشت سر گذاشته هم‌چنان از انتشار آمار رسمی  سر باز زده است. با این حال شایعاتی وجود دارد که کنسول نسل هشتمی مایکروسافت در بازه‌ی زمانی مشابه عملکرد بهتری را نسبت به زمان عرضه‌ی ایکس‌باکس ۳۶۰ داشته است.

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.