Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

نت‌فلیکس به ۱۳۰ کشور دیگر از جمله ایران می‌رود

0

نت‌فلیکس که اخیرا سهام آن که متعلق به بورس نزدک است صعود قابل توجهی را تجربه می‌کند، برای افزایش مخاطبان خود دست به کار شده و اعلام کرده که به 130 کشور جدید راه خواهد یافت.

افزایش ارزش سهام این شرکت بلافاصله بعد از اعلام این خبر توسط مدیرعامل آن در CES 2016 شدت گرفت و پس از آن تا مرز 9 درصد هم رسید. مشخصا همه از این اقدام جدید نت‌فلیکس راضی هستند. این شبکه که هنوز راه خود را به کشوری همچون چین پیدا نکرده، به زودی به هند، اندونزی، روسیه و ایران هم راه خواهد یافت. در حال حاضر این شبکه یکی از بیشترین جمعیت بیننده‌ها را دارد و نزدیک 70 میلیون نفر برنامه‌های آن را از طرق رسمی دنبال می‌کنند.

چیزی که هنوز مشخص نیست این است که چه مقدار از محتوای این شبکه در کشورهای تازه اعلام شده قابل پخش خواهند بود. مشخصا محتوای این شبکه در هر کشور متغیر است و یکی از نقاط قوت مهم نت‌فلیکس سریال‌های تولیدی آن است. سریال‌هایی که بعید می‌دانیم تمام و کمال در راه‌یابی این شبکه به ایران قابل دریافت باشند، هر چند مخاطبان زیادی در کشور ما دارند.

لیست کامل کشورهایی که نت‌فلکیس به آن‌ها راه پیدا کرده است را این‌جا ببینید.

techcrunch

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.