Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

رمز مخفی جی‌تی‌ای ۵ با یک تماس تلفنی فعال می‌شود!

0

اگر فکر می‌کنید که همه‌ی رمزهای ممکن در لس‌سانتوس را بلدید، در اشتباه هستید. این‌طور که پیدا است، هنوز نکات کشف نشده‌ی زیادی در دنیای جی‌تی‌ای 5 وجود دارند. از جمله آن‌ها، رمز جدیدی است که با شماره‌گیری یک شماره‌ی خاص از طریق تلفن همراه داخل بازی فعال می‌شود.

این رمز را ظاهرا بازی‌کنندگان با شماره‌گیری یک شماره‌ی کاملا اتفاقی کشف کرده‌اند. کاربر Karma Ingram در توئیتر، از اتفاقی که منجر به کشف این رمز شده گفته و طبق گفته‌های او، با شماره‌گیری 1-999-367-3767 در بازی، یک انفجار مهیب رخ می‌دهد. و پس از آن شمایل تلفن همراه داخل بازی تغییر می‌کند. این اتفاق را سایت کوتاکو امتحان کرده و نتیجه را در ویدئوی زیر به اشتراک گذاشته است:

این کشف تازه باعث شده که عده‌ی زیادی از بازی‌کنندگان جی‌تی‌ای همین الان مشغول انجام آزمایشات مختلف در دنیای بازی شوند بلکه به کشف جدیدی رسیدند. یک پست مخصوص این‌کار در رددیت ایجاد شده است.

gamespot

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.