Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

اطلاعات و تصاویر جدید از عنوان «شاهد»

0

به‌تازگی آقای «جاناتان بلو» سازنده بازی «شاهد» (The Witness) اطلاعات جدیدی از این عنوان منتشر کرد.

طبق اطلاعاتی که در سایت رسمی بازی منتشر شده، مراحل صداگذاری بازی به پایان رسیده و حال سازنده اسامی صداپیشگان بازی را در اختیار عموم قرار داده است.

در طی بازی می‌توانید نوارهای صوتی‌ای را پیدا کنید که نقش مهمی چه در روایت داستان و چه در روند گیم‌پلی خواهند داشت. در ادامه می‌توانید فهرست صداپیشگان بازی را مشاهده کنید.

  • اشلی جانسون (Ashley Johnson) با سابقه صداپیشگی در بازی‌های «آخرین ما» (The Last of Us) و «داستان‌هایی از سرزمین‌های مرزی» (Tales From The Borderlands)
  • فیل لامار (Phill LaMarr) بازیگر نقش ماروین در فیلم «داستان‌های عامه‌پسند» (Pulp Fiction) و سابقه صداپیشگی در نقش ومپ در قسمت دوم و چهارم از سری «متال گیر سالید» (Metal Gear Solid)
  • متیو واترسون (Matthew Waterson) با سابقه صداپیشگی در بازی‌های «فرقه 1886» (The Order 1886) و «فال‌آوت 4» و «هیلو 5»
  • ترا دیوا (Terra Deva) با سابقه آهنگسازی

همچنین کارگردانی صداگذاری بازی بر عهده «لیام اوبراین» (Liam O’Brien) بوده که صداپیشگی نقش «جنگ» در سری «دارک‌سایدرز» را بر عهده داشت و همچنین خودش در بازی نقش کوچکی را برعهده دارد. از نکات جالبی که در اطلاعات منتشر شده به آن اشاره شد، نبود موسیقی در بازی است؛ برخلاف عنوان قبلی «جاناتان بلو» یعنی «برید» (Braid) که موسیقی‌اش در بین عنوان‌های مستقل کم‌نظیر بود.

به غیر از این اطلاعات چند تصویر جدید از بازی منتشر شده که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

the_witness-1-600x338the_witness-2-600x338the_witness-3-600x338the_witness-4-600x338the_witness-5-600x338

عنوان «شاهد» از همین حالا یکی از بی‌نظیرترین و بهترین بازی‌ها چه در بین بازی‌های مستقل و چه در بازی‌های معمایی است. در بازی 600 معمای مختلف وجود دارد که یافتن و حل‌کردن تمام‌شان به 70 ساعت زمان نیاز خواهد داشت. این عنوان قرار است در تاریخ 26 ژانویه 2016 (6 بهمن 1394) برای رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن4 عرضه شود.

VG247

The Witness

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.