Game News | گیم نیوز
All Things About Games!

«فرار از زندان» و «بیست و چهار» به فاکس باز می‌گردند

0

بعد از شنیدن خبر سفارش شبکه‌ی تلویزیونی فاکس برای احیای سریال محبوب «فرار از زندان» این شبکه بالاخره تایید کرد که فیلم‌برداری این سریال از ماه مارس آغاز خواهد شد. فاکس همچنین از ادامه‌ی حیات سریال بیست و چهار خبر داد. طیق گزارشات رسیده، این سریال البته بدون شخصیت «جک باور» ادامه خواهد یافت.

داستان فرار از زندان این‌بار قرار است جهان‌شمول‌ باشد و شاهد یک قصه‌ی کاملا شخصی نخواهیم بود. مسئولین فاکس با تایید این موضوع ضمن اعلام عقد قرارداد با «ونث‌ورث میلر» و «دامنیک پورسل» برای نقش‌های اصلی «مایکل اسکوفیلد» و برادرش «لینکولن» از رایزنی با «سارا وین کالینز» و «رابرت نپر» برای دو نقش جذاب «سارا» و «تی بگ» خبر دادند. گفتنی است این دو بازیگر در حال حاضر مشغول بازی در سریال‌های دیگر هستند و امیدوارند با مهیا شدن فرصت به فیلم‌برداری فرار از زندان هم برسند.

این سریال به تهیه‌کنندگی سازندگان اصلی آن جلوی دوربین می‌رود و اتفاقات آن مربوط به آشنایی اسکوفیلد و دوستان با یک خلافکار حرفه‌ای که بارها از زندان فرار کرده است، بعد از تمام شدن ماجراهای آخرین فیلم ساخته شده یعنی «فرار آخر» خواهد بود.

همین اتفاق برای سریال دیگر این شبکه یعنی بیست و چهار هم خواهد افتاد. مسئولین فاکس در قدم اول تایید کرده‌اند که داستان فصل جدید این سریال در مورد جک باور نخواهد بود و قهرمان اصلی ماجرا «اریک کارتر» است. در این سریال قرار است یک شخصیت زن نیز کارتر را همراهی کند.

البته «ساترلند» بازیگر نقش جک با این‌که قرار نیست جلوی دوربین برود، در نقش تهیه‌کننده‌ی سریال حاضر شده و در کنار «هاوارد گوردون» و دیگر خالقان این سریال، تیم را همراهی خواهد کرد.

این دومین خبری است که در این هفته از تایید شدن سریال‌های قدیمی برای ادامه‌ی حیات یا یک قسمت جدید می‌شنویم. پیش از این شبکه‌ی «ان‌بی‌سی» تایید کرده بود که سریال محبوب و دوست داشتنی «فرندز» برای یک قسمت دو ساعته در 21 فوریه سال جاری تایید شده و بازیگران اصلی و عوامل این سریال به زودی فیلم‌برداری را آغاز می‌کنند. هرچند امروز خبر غیبت «متیو پری» بازیگر نقش «چندلر بینگ» به علت تلاقی زمان فیلم‌برداری سریال با تمرینات تئاتر او طرفداران فرندز را ناراحت کرد.

theverge tvline bbc

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.